obey-robots.txt
23 Januari 2017, 09:34
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [460 stemmen]
36% [460 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [812 stemmen]
64% [812 stemmen]

Stemmen: 1273
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

KPN Business ADSL problemen (alweer)

jialin
Sinds deze week ervaren wij wederom problemen met onze KPN ADSL Business aansluiting! (gelijk aan de problemen van 07 oktober 2010) stoplicht verbinding verbinding, verbinding verbroken, enz. enz.

Eerder deze week zijn er werkzaamheden verricht door KPN en hoe verbazend daarna wederom problemen....bellen, bellen en nog eens bellen met KPN, modem aan, resetten etc., het bekende verhaal.

Probleem zit hem gewoon in het feit dat KPN op EIGEN HOUTJE keer op keer de snelheid opwaardeerd (naar 6 of 8Mbit/s) terwijl dit (zoals nu) problemen gaat geven maximaal zou dit moeten zijn 4Mbit/s zodat er geen verbindings problemen ontstaan.

Na 2 dagen is men er achter dat ook nu weer deze snelheid opgewaardeerd is.....en zo snel als ze het opwaarderen zo traag is men bij KPN om het op te lossen!! Terwijl men weet waar het probleem zit! Men kan uiteindelijk maandag pas het probleem oplossen (downgraden lijn).

In de tussentijd zijn we dan maandag meer dan 5 dagen offline!!
Is dit de policy van KPN business ADSL anno 2011??

Dan kun je dus beter geen gebruik maken van KPN Business ADSL dit is gewoonweg triest.
 
Codemeister
Je zou kunnen vragen of je lijn kan worden vastgezet op 4 Mbit, als dat stabiel is zoals je aangeeft.
 
jialin
Dat is reeds 3x toegezegd maar men volgt het gewoonweg niet op! En daar sta je dan......
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Business ADSL problemen (alweer)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers 11 02 januari 2017, 19:40
Problemen met bekabeld LAN Routers 7 27 juli 2016, 17:10
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen 8 09 september 2015, 17:56
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 KPN Internet Storing 8 29 januari 2015, 19:49
Over van ADSL naar Glasvezel KPN Glasvezel diensten 6 19 januari 2015, 01:26
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN02:15:39
| eogcnlGhost08:49:32
| nobeldesign13:51:30
| wvdberg16:22:43
| Ricardojoosen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?