obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
piep tijdens telefoongesprek
jet75
Ik heb een abonnement internetplus bellen. Als ik naar een bepaald nummer bel ,die ook internetplusbellen heeft horen we aan beide kanten 7 van de 10 telefoongesprekken een piep tijdens het gesprek. Ik heb ongeveer een jaar geleden gemaild naar kpn, (toen dit nog mogelijk was) en al hun adviezen opgevolgd, zo ook de mensen van dat bepaalde nummer.
als ik andere mensen bel is er geen piep, ook de mensen van het nummer wat ik bel met die piep hebben dit probleem alleen met mij tot vandaag. Ik heb ook een nieuw modem gehad. lijn is gecheckt. Ben al die keren vriendelijk geholpen door kpn medewerkers tot vandaag. de storing die ze niet kunnen verhelpen wordt nu afgedaan met een smsje dat de storing is verholpen en storing gesloten!! het zou aan mij liggen met de kabel of apparatuur die bij mij is aangesloten of teveel internetgebruik. Onzin!! het gaat om 1 nummer wat ik bel. De rest van de mensen die ik bel is geen probleem, hetzelfde geldt voor dat bepaalde nummer wat ik bel
persoonlijk denk ik dat het komt dat we beiden hetzelfde abonnement hebben. Ze hebben er nog nooit van gehoord.
kan, maar laten ze dan eerlijk zijn en zeggen dat ze het niet weten en niet mij een smsje sturen dat het is opgelost!!!
OOk vind ik het belachelijk dat je alleen nog kan bellen. niet kan reageren per brief, email of sms. Je kan steeds hetzelfde verhaal doen en soms wordt er niet goed geluisterd.
zijn er meer mensen die last hebben van een piep tijdens telefoongesprekken?
 
SupaYoshi
BAtterijen leeg?
 
jet75
nee het gaat om een vaste telefoon aansluiting aan beide kanten!!!!!
 
SupaYoshi
van het dect toestel Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'piep tijdens telefoongesprek', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen (bruikbaar) internet tijdens upload Snelheid : 2 13 apr 2012
televisie slecht tijdens opnemen KPN Televisie Storing : 1 12 sep 2011
Kan niet meer pauzeren tijdens opname Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 13 01 aug 2011
Speedtouch 780 herstart tijdens online games, help! Algemeen : 5 07 jun 2010
internet valt weg tijdens telefoneren KPN Internet Storing : 2 15 mei 2010
Advertentie