Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
verbinding hikt
ejsium
Doordat ik het gevoel in rondjes te lopen bij de helpdesk, ging ik zoeken op internet en kwam op deze site.

4 jaar lang ben ik tevreden gebruiker van telefoon en internet. Maar sinds een maand heb ik een all-in-pakket.
Daardoor heb ik een nieuwe experiabox (TG789) gekregen.
Maar na aansluiten kreeg ik problemen. Zeer geregeld zie ik "Zender tijdelijk niet beschikbaar" in gele letters over het scherm heen.

Inmiddels zijn er al meerdere monteurs geweest.
de eerste heeft de lijn doorgemeten en in de wijkkast een aanpassing gemaakt. Toen werkte het 1 dag goed.
de volgende heeft de lijn doorgemeten en verder niks
Toen ging er in de regio-kast een kaart kapot, dus konden we weer opnieuw beginnen.

De 4e heeft de lijn doorgemeten en kwam met een nieuwe tv-ontvanger (en had een verkeerd type modem bij zich)
de 5e kwam met een andere modem, maar ook daarmee was het probleem niet opgelost.

Inmiddels weet ik al dat als je een ticket-nummer hebt, je meteen de 2e lijns kan bellen. Echter heb ik sterk het gevoel dat niemand een oplossing weet en elke keer de aanpassingen van anderen weer ongedaan maken.

Is hier iemand die dit probleem herkent en me in een richting kan sturen?

Wat er presies gebeurd is:
- internet valt uit
- telefoonlijn gaat op bezet
- tv gaat stilstaan en geeft gele letters
als je dan niks doet, gaat die na ongeveer 5 minuten weer terug:
- eerst telefoon, dan internet en als laatste tv.

We zijn al omgezet in beveiliging op de lijn, hebben al nieuwe hardware gehad, tv-ontvanger heeft al meerdere malen nieuwe software gekregen (dat kan ik inmiddels drzelf al opzetten). Kpn geeft al toe dat de verbinding hikt.

Is er iemand die me kan helpen??? Kan ik nog iets doen? Anders denk ik dat er niks anders op zit dan weg te gaan bij KPN.
Gewijzigd door ejsium op 16 February 2011, 09:26

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding hikt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 Apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 Feb 2021
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 Jan 2018
vpn verbinding Hardware instellingen : 2 13 Jan 2017
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 Jan 2017
Advertentie