Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
Zyxel 2602HW-D1A instellingen
|
|
SupaYoshi |
Geplaatst op 12 February 2011, 21:34
|
Activiteit » Maarssen » 3601HD » Alles-in-1 Premium » ExperiaBox Arcadyan » TP-LINK 1043ND V1 - OpenWRT » Interactieve TV Berichten: 60 Lid sinds: 29 Jun 2009 |
Hoi, ik heb KPN internet, en heb een zyxel modem, af en toe, krijg ik geen IP adres meer toegewezen van KPN, en heb ik wel DSL signaal maar gewoon geen IP adres, en dus geen internet. Modem aan en uit doet de truuc wel, maar..... irritant... Dit zijn de door mij gebruikte instellingen, iemand advies? Mode: Routing Encapsulation: PPPoA Multiplexing: LLC VPI: 8 VCI 48 OBtain an IP Address Automaticlly First DNS: Obtain from ISP Second DNS: Obtain from ISP Third DNS: Obtain from ISP Nailed-up connection Advanced: Rip direction: None RIP version: N/A Multicast: IGMP-V2 AT Qos ATM Qos Type: UBR Peak Cell Rate: 0 Sustain Cell rate: 0 Maximum Burst Size: 0 Zero Configuration: No |
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 13 February 2011, 10:49
|
Activiteit » Bakkum » 1901JW Berichten: 680 Lid sinds: 20 Aug 2010 |
Heb je al geprobeerd je IP-adres en je DNS-adressen handmatig in te geven? |
|
|
SupaYoshi |
Geplaatst op 13 February 2011, 10:56
|
Activiteit » Maarssen » 3601HD » Alles-in-1 Premium » ExperiaBox Arcadyan » TP-LINK 1043ND V1 - OpenWRT » Interactieve TV Berichten: 60 Lid sinds: 29 Jun 2009 |
je bedoeld dat ik het als een statisch IP adres invoer? Want handmatig kan niet, DNS wel, maarals ik geen IP adres krijg toegewezen vanuit de centrale, dan lijkt me alleen de DNS instellen niet zoveel zin hebben. Denk je dat statisch werken gaat? Met hetzelfde IP? =/ |
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 13 February 2011, 14:48
|
Activiteit » Bakkum » 1901JW Berichten: 680 Lid sinds: 20 Aug 2010 |
Ja, ik doelde op het handmatig instellen van een IP-adres. Dat moet lukken hoor, gewoon DHCP uitschakelen (manier van opvragen van het IP). |
|
|
SupaYoshi |
Geplaatst op 25 February 2011, 13:10
|
Dit lag dus aan het modem, dat statisch instellen dat kan helemaal niet omdat de hele PPPoA tunnel dan niet meer werkt, maar goed.. Ik heb deze nu in de verkoop, en heb een topic gemaakt met mijn nieuwe opzet! Kijkt u maar. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zyxel 2602HW-D1A instellingen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
iptv instellingen kpn. | Algemeen | : 2 | 19 Feb 2016 |
Zyxel NAS icm Experia V9 | Eigen netwerk | : 2 | 28 Sep 2015 |
Instellingen VOIP account mapping | Eigen telefoon netwerk | : 6 | 19 Nov 2014 |
VPN instellingen | Hardware instellingen | : 2 | 07 Apr 2014 |
Experia V8 instellingen kwijt | Hardware instellingen | : 1 | 20 Jun 2013 |
Advertentie