obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Thomson 789VN Problemen
jaweltog
Ik heb die software update ook al een tijdje binnen en heb nu inderdaad NAT2 op mijn Playstation 3 draaien.
Alleen met het spel Call of Duty : Black Ops heb ik bij mijn Nat Type: Strict staan, waardoor je bijna onmogelijke met vrienden kan spelen.
Ik heb dat portforwarden geprobeerd maar niks helpt tot op heden.
Ik heb die portforward trouwens van de Black Ops website afgehaald, dus die zouden goed moeten zijn!
En UPNP staat ook aan!
Vind het ook best vervelend dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd door kpn...
Eerst onderhand een jaar moeten wachten op een fatsoenlijke update, en nu werkt het nog niet normaal (buiten dat het internet regelmatig wegvalt).
Hoe kan een bedrijf als kpn zoon ongelooflijk veel problemen hebben om dit allemaal een beetje werkend te krijgenShock
 
flufmeister
Ik heb een ps3 en een xbox. Ps3 krijg ik maar niet aan de praat bij black ops.

XBOX deed het meteen super. Kan niet anders zeggen. Dus ligt aan de combo ps3 thomson experia box.

Nat type open bij de xbox, lekker gamen!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson 789VN Problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Problemen met bekabeld LAN Routers : 7 27 jul 2016
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 KPN Internet Storing : 8 29 jan 2015
wifi problemen Galaxsy S3 Algemeen : 3 12 feb 2014
Advertentie