obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Onstabiele verbinding met nieuwe Experia box.
m_a
Sinds een paar maanden heb ik de nieuwe Experia Box TG789vn; de verbinding met internet is echter zeer instabiel en valt zeer regelmatig uit, zo'n tien tot dertig keer per dag. De verbinding valt telkens heel kort weg, alsof deze alleen even opnieuw tot stand wordt gebracht, dus steeds maar een paar sekonden. Dit betekent dus dat bijvoorbeeld msn messenger steeds opnieuw moet inloggen, dat webpagina's niet kunnen worden geladen als op dat moment een verwijzing wordt aangeklikt, dat Skype en Icq opnieuw verbinding moeten maken, dat grote downloads worden afgebroken en opnieuw moeten worden gedaan, enzovoorts.

Het probleem beperkt zich niet tot alleen internet; ook tijdens een telefoongesprek is me laatst de verbinding verbroken, maar na eenvoudigweg direkt opnieuw het nummer draaien was er weer verbinding.

Waar kan het aan liggen? Zijn er bijgewerkte stuurprogramma's die ik kan installeren om het probleem op te lossen? M'n verbinding is gedraad, onder Windows XP.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onstabiele verbinding met nieuwe Experia box.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Advertentie