obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
digitenne in alkmaar soms wazig
vdrijver
Hoi,

Mijn vriendin heeft digitenne.Ze woont in alkmaar en de ontvanger staat ook op de zender in alkmaar ingesteld.Nu vind ik het signaal nog erg onstabiel en wisselend(ontvanger staat 10 cm van het raam vandaan) en de beeldkwaliteit is nou niet zo digitaal zoals ik van mijn schotel gewend ben(soms even blokjes in beeld en wazige digitale blokjes met overduidelijke beeldcompressie).Ik wil er wel bij zeggen dat het signaal van de topfield over de scart (ja analoog) naar de tv gaat,maar bij mijn topfield schotel ontvanger gaat dat ook en is toch het beeld strakker.Is hier wat aan te doen?(Nee,ik heb geen zin om te investeren in een buiten antenne).Of is het signaal van de zender in Alkmaar te zwak?

Ik hoor het wel,

Bvd,

Vince
Fritzbox fon 7170,1 fonera + buitenantenne, 3 com 16 poorts 10/100 switch, xs4all only light 1/8 via kpn bitstream,voip via xs4all, 1 2003 server,3x pc ,1 asus eee pc en 1 laptop,conceptronic ch3snas + 2 x640 Gb ata 300/32 mb
 
guus
Je hoeft niet te investeren in een buitenantenne, want als je tegen KPN zegt dat je slecht beeld hebt krijg je hem vanzelf gratis opgestuurd! Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'digitenne in alkmaar soms wazig', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 4 14 mrt 2015
Bij voetbal kijken is beeld soms blokkerig KPN Televisie Storing : 12 04 okt 2014
Advertentie