obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Thomson TG789vn WIFI Probleem
WillieW
Hallo Allemaal,

Heb sinds 4 dagen een KPN Experia Thomson TG789vn. Deze hebben wij helemaal naar volle tevredenheid ingesteld en een draadloos netwerk gemaakt wat prima werkte.

Nu kwam ik vanmiddag terug en opende mn laptop maar deze kreeg geen verbinding. Ik zag tot mijn verbazing dat het lampje op de modem WIFI uit is. De knop indrukken werkt niet want er gebeurt gewoon niks. Wifi is ook niet meer terug te vinden in de draadloze netwerk lijsten

Via de kabel werkt alles prima. Zodra ik probeer in te loggen op de modem kom ik in het welkomscherm terrecht en zodra ik naar de tab "thuisnetwerk" ga zie ik niet eens de optie draadloos staan?

Heb al geprobeerd te resetten. terug te zetten naar factory default. mn IA TV en mn bekabelde internet werkt wel gewoon allemaal ?!?!?!?!

Wie kan mij vertellen wat er in vredesnaam is gebeurd?
 
Cyberbot
je moet in jouw modem gaan inloggen 192.168.2.254 draana naar Wiffi/draadloos en je moet die activeeren
Gewijzigd door Cyberbot op 10 januari 2011, 12:19
 
WillieW
Zover was ik ook al haha

Zodra ik naar dat IP adres ga kom ik inderdaad op de instellingen site van de thomson. Maar ik zie nergens de tab of de link Draadloos????

Onder alle tabs staat nergens iets over draadloos instellen????
 
WillieW
hier een plaatje ter verduidelijking

rciluw

Als ik op het knopje aan de zijkant druk om de wifi in te schakelen gebeurt er ook niks??? er gaat geen ledje branden of knipperen. Alsof hij totaal geen WIFI meer uitzend????
 
Annix
Wat als je gaat naar:

http://192.168.2.254/cgi/b/_wli_/ov/?...ndMijnSSID (klikbaar)?
 
Codemeister
En anders even logisch... het modem uitzetten en weer inschakelen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson TG789vn WIFI Probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Advertentie