obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Arcadyan DHCP, port probleem
probleem
Beste allemaal,

Vanmiddag kwam bij mij de Arcadyan modem binnen die ik helemaal compleet heb geinstalleerd en internet doet het gewoon.

MAAR, ik maak gebruik van Internet telivisie via een Motorola box VIP 1003 (receiver, die via internet tv streamt naar de tv) en kan dit niet aan de praat krijgen via de nieuwe klote modem. Via de oude thomson 787v doet hij het perfect, alleen zodra ik de nieuwe erin plug doet hij het niet. Ik heb eindeloos met de helpdesk van zowel KPN als die van mijn internet tv aanbieder gebeld, alleen beiden "ondersteunen het niet", of ze hebben er gewoon geen verstand van.

Nou heb ik verschillende posts gelezen op internet met soortgelijke problemen met de PS3, dus denk ik van als het hun gelukt is dan moet dit ook lukken. Het probleem zit er voor mij alleen in het feit dat ik niet weet welke poorten ik moet open gooien...

Met de thomson heb ik helemaal niets hoeven instellen, het was een kwestie van plug and play. Ik heb van de motorola een MAC adres 00:02:9b:60:a2:19
als ik naar de systeem informatie kijk van de motorola zie ik ook:
ip address 192.168.2.1
ip netmask 255.255.255.0
ip geteway 192.168.2.254
primary dns 192.168.2.254
sec. dns 192.168.2.254

Dit is allemaal automatisch verkregen door de receiver zelf aangezien die automatisch de gegevens opvraagt bij de thomson.

Wat moet ik doen om die Arcadyan aan de praat te krijgen? AUB HELP

p.s. als ik de arcadyan uitzet en ik sluit de thomson weer aan dan doet de motorola het weer zonder problemen. Heb bij de arcadyan ook de Upnp etc aangevinkt zonder resultaat (terwijl die bij de thomson gewoon uitstaat).
De reden voor het vervangen van de modem, is omdat de thomson antenne stuk is voor de wireless connectie....
 
starpc
mm ik heb idd ook problemen met de arcadyan. toen ik m binnen kreeg deed hij het niet.
heb nu een anderen de Speedtouch TG789 .

op die zit een bepaalde poort voor de tv tuner eternet poort nummer 3 . ik weet niet of dat bij de Arcadyan het zelfde is ??

het is het proberen waard
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arcadyan DHCP, port probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
port forwarding V10A Hardware instellingen : 8 26 apr 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Advertentie