obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met thomson789vn
anton100
Problemen met thomson789vn
Ik zie 4 dagen sinds dat de nieuwe modem ontvangen en ik heb paar keer naar KPN gebeld en niemand van de techneuten is in staat mij te helpen.
Ik heb namelijk een telefoon van Siemens C475IP en tot afgelopen dinsdag heeft gewerkt met oud modem de experia box SX551.
Maar daarna niet meer de kpn zeg dat wordt niet ondersteun en moet ik kijken hoe poorten openen tg789vn voor ip telefoon.
Ik weet niet hoe !!!!!!
Kan iemand mij helpen.
Met v.g
am

Ik heb opnieuw alles leeg gemaakt en opnieuw geprobeerd om de activeren maar is mij niet gelukt.
Geeft fout melding:
Foutdetails webpagina

Gebruikersagent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB6.6; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Tijdstempel: Sat, 8 Jan 2011 09:15:11 UTC


Bericht: Object wordt verwacht
Regel: 1
Teken: 3325
Code: 0
URI: http://192.168.2.1/scripts/navtools.js

Ik heb 5 jaar met experia box SX551 van Siemens en ook telefoon C475IP en is altijd goed gegaan met provider sipdiscount.
Maar ik afgelopen week een nieuw modem ontvangen van KPN Thomson TG789VN,en sinds de tijd is niet meer mogelijk om te bellen omdat elke keer geeft Sip registratie mislukt!
Ik heb ook via de computer inloggen en als ben om de vragen selecteer voip provider dan komt met de land en de volgende pagina waar moet de provider vinden blijf gangen.
Ik heb wel via de telefoon en dan lukt maar heeft in de eind weer de fout Sip registratie mislukt! Ik weet niet meer waar de fout lig.
Ik hoop dat jullie kunnen mij helpen.
ik he een voip-discount en is altid gewerkt met Sip-discount.
Gewijzigd door anton100 op 11 januari 2011, 12:38
 
EmileKPN
Ik weet niet welke SIP provider je gebruikt, maar Voipbuster en aanverwanten krijgen geen verbinding bij KPN. Wel oa Sïpgate en Callvoip.
 
Khepglas
De eigen client software van die Betamax merken die je vanuit Windows draait werkt wel. Registratie lukt dan zowel met als zonder STUN, maar zonder STUN gaat het geluid soms niet goed. Met STUN heb ik geen problemen. Ik heb geen speciale port forwarding ingesteld en UPNP staat ook niet aan.

Ik heb ook een SPA 3102 en daarmee kan ik nog geen registratie maken met een Betamax SIP server. Ik ben al wat aan de slag met Wireshark om te zien wat de client software in zijn INVITE datagram stopt, maar het schiet nog niet erg op. Dat komt omdat de SPA handleiding heel summier is, de instellingen zeer uitgebreid zijn en mijn sociale leven ook veel tijd kost.

Het lukt me wel om mijn SPA bij Betamax te registreren via p.sippp.com, Ik kreeg dan wel kiestoon uit de SPA, maar iemand bellen mislukte nog. Toen mijn gratis probeertijd bij sippp verliep heb ik niet verder meer uitgezocht hoe ik zo iemand kon bellen. Deze route ben ik niet verder van plan om verder uit te zoeken.

Als ik weer wat tijd heb ga ik weer met de SPA spelen en de Wireshark output vergelijken met de best uitgebreide log uitvoer van de SPA. Met de nieuwe telefonie prijzen zal die tijd denk ik snel komen als daarvan de eerste factuur binnenkomt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met thomson789vn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Problemen met bekabeld LAN Routers : 7 27 jul 2016
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 KPN Internet Storing : 8 29 jan 2015
wifi problemen Galaxsy S3 Algemeen : 3 12 feb 2014
Advertentie