obey-robots.txt
30 April 2017, 12:47
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

Veel hec fouten sinds update

iskece
Koppelingsinformatie


Actief: 4 dagen, 9:33:01

DSL-type: ITU-T G.993.2

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 3.427 / 33.023

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 7,1 / 14,5

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 9,6 / 21,1

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 7,5 / 4,8

Systeem Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / ----

Chipset Leveranciers-ID (lokaal/extern): BDCM / IKNS

Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Verbindingsverlies (extern): -

Foutseconden (lokaal/extern): 4.113 / 1

FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 3.598.143 / 2.951

CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 13.566 / 0

HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 115.684 / 0
voor was alles goed, geen fec fouten of wat an ok
maar nu kijkmaar fec ,crc ,en de SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 7,5 / 4,8
voor was alles goed ,maar na update is dit is de resultaat wat kan zijn moedem niegoed of is wat ande cebtralle
ik hoor het wel
Gewijzigd door Knolselderij op 02 januari 2011, 14:52
 
Knolselderij
'Heb je de bijgeleverde splitter gebruikt? die zuivert namelijk het signaal. Verder met zo kort mogelijke kabels aangesloten? Snr marge is moment opname, dat kan schommelen.
 
iskece
nee geen splitter gebruikt 3 maanden lang was voor update alles goed . en kabels zijn alles orgineel
 
Knolselderij
Ik zou toch de bijgeleverde splitter maar gebruiken. Heb je die niet, even 09000244 bellen.
 
iskece
de bijgeleverde splitter in begin all niet gebruik toen was goed waroem moed ik nu gebruiken ??
 
Knolselderij
Er kan storing op de lijn zijn gekomen. De splitter filtert het signaal, zodat de ruis eruit gaat. Kijk wat, dat het in het verleden wel goed was, kan wel zo zijn. Echter is dat nu niet meer zo. Daarom raad ik je ook aan die splitter toch te gebruiken.
 
iskece
hallo knol
hier is met splitter

Koppelingsinformatie


Actief: 0 dagen, 2:05:25

DSL-type: ITU-T G.993.2

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 3.427 / 31.995

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 7,2 / 14,4

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 9,8 / 21,1

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 7,3 / 6,0

Systeem Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / ----

Chipset Leveranciers-ID (lokaal/extern): BDCM / IKNS

Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Verbindingsverlies (extern): -

Foutseconden (lokaal/extern): 71 / 1

FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 61.303 / 18

CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 207 / 0

HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 1.070 / 0
de fec , en crc hec gaan weer omhoog
 
iskece
Blijft de vraag... Hoe kan ik al die errors in de upstream verlagen?
 
iskece
het loop op kijkmaar
Koppelingsinformatie


Actief: 0 dagen, 18:41:04

DSL-type: ITU-T G.993.2

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 3.427 / 31.995

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 7,2 / 14,4

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 9,8 / 21,1

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 7,5 / 5,6

Systeem Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / ----

Chipset Leveranciers-ID (lokaal/extern): BDCM / IKNS

Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Verbindingsverlies (extern): -

Foutseconden (lokaal/extern): 599 / 1

FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 724.508 / 354

CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 2.099 / 0

HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 14.782 / 0
 
Knolselderij
Ik heb ook heel veel crc fouten op een ADSL2 verbinding (ADSL2 gaat tot max 12mb)
Ik zou zeggen bel even naar 09000244. Leg je verhaal uit en kijk wat ze er aan kunnen doen.
Mogelijk kunnen ze de foutcorrectie aanpassen. Ervaar je verder problemen met je verbinding?
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Veel hec fouten sinds update', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Traag internet sinds 2 dagen Snelheid 9 23 september 2016, 18:14
Geen FON ondersteunings update op de V9 KPN Nieuws 5 05 juni 2015, 15:07
Actual rate hoog, speedtest veel minder Snelheid 1 08 oktober 2014, 11:39
Sinds enkele weken werk wifi pairing "documents to go" niet meer WiFi 2 08 oktober 2014, 00:32
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi 1 04 september 2014, 21:29
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:39:43
| KaPteiN01:24:36
| rhdijck01:58:16
| Luke the Duke02:43:46
| monteurtje1 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215