Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
nieuwe aan sluiting
|
|
helgavanhooff |
Geplaatst op 23 December 2010, 11:49
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 23 Dec 2010 |
geachte kpn, vorige week heb ik mijn box binnen gekregen. maar hij doet het nog steeds niet heb voor 40,-euro verbelt met mijn mobiel begin deze week kreeg ik een telefoontje dat hij geactiveerd kon worden terwijl vorige week mij al werdt gezegt dat er gewoon signaal was maar ook al heb ik hem geriset hij doet het nog steeds niet er is vorige week een afspraak gemaakt voor een monteur deze zou morgen komen nu heb ik net een telefoontje gekregen of mijn box het nu al doet antwoordt is nee maar nu komt het deze vrouw heeft tegen mij gezegt dat hij op een tweede lijn is aan gesloten en dat er niks bekend staat over de monteur die morgen tussen 8.00 uur en 1200 uur zou komen nu ben ik zelf wel handig hoe moeten de draen zitten in het kastje van kpn in de muur nu zit het als volgt oranje en wit boven en blauw en rood beneden is dit goed? hoe kom ik op die tweede lijn |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuwe aan sluiting', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. | KPN Glasvezel diensten | : 7 | 28 Apr 2018 |
Nieuwe KPN app slecht?! | Programma aanbod | : 2 | 30 Oct 2016 |
Nieuwe Experia V10 | Eigen netwerk | : 14 | 18 Dec 2015 |
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar | Hardware firmware | : 48 | 26 Aug 2015 |
Nieuwe Experiabox | Snelheid | : 11 | 31 Dec 2014 |
Advertentie