obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Inloggen Mijn KPN blijft staan klapperen op csc.maranello.planet.nl
ophoff
Beste mensen,

Hoewel zowel Internet Explorer 7 als 8 en ook Google Chrome geen goede resultaten opleveren voor dit probleem, blijkt mij dat MIJNKPN wel bereikt kan worden met Mozilla Firefox 3.6.13 op mijn PC.

Voorlopig ben ik geholpen.
Ben benieuwd of anderen hier iets aan hebben
 
KaPteiN
Voor wie FireFox wil proberen, maar hem niet wil installeren is er ook een portable versie. Uitpakken in een directory (geen installatie) en starten maar.

http://portableapps.com/apps/internet
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kpntester
Ik irriteerde me altijd aan die godsgruwelijk trage Mijn KPN. 't duurt echt enorm lang om een pagina op te vragen, en de interface zit onlogisch in elkaar. Het klapperprobleem komt mij bekend voor, soms heb je er last van (niet altijd).
 
aukeb
ik heb ook al maanden dit probleem. Ik heb alleen nog een emailadres aukeb hetnet.nl bij kpn en daar wil ik binnenkort ook vanaf. Ik probeer mijn mailsettings aan te passen via hetnet.nl maar als ik daar inlog op 'mijn gegeven' blijft de pagina knipperen. Datzelfde heb ik op de website van kpn. Ik snap niet dat KPN al maanden op twee websites een inlogpagina heeft die niet werkt in IE8 / IE9 en andere browsers. #FAIL #KPN Oh ja, mailen naar klantenservice heeft geen zin want je krijgt toch een onzinnig standaard antwoord terug.

Ik snap niet waar het de afgelopen jaren fout is gegaan bij KPN maar het is een puinhoop geworden...
 
Stalina
Omdat ik mijn belbundel omlaag wilde zetten, probeer ik al een paar weken in te loggen op mijn KPN en het lukt gewoon niet.

Volgens de vragen en antwoorden website kwam het omdat mijn PC geen cookies accepteert.

Toen heb ik mijn instellingen bij internet opties aangepast. daarna nog steeds geen geluk.

inmiddels heb ik het al op 9 verschillende PC's en mijn mobiel geprobeerd, maar het lukt gewoon niet.

Zodra ik het wachtwoord heb ingegeven en op inloggen heb geklikt, blijft mijn pagina blanco en blijft het blauwe rondje draaien. Ik kom er gewoon niet op/in.

Heeft iemand enig idee waar dit van komt?

Alvast heel erg bedankt.
 
Storm
Stalina, ik weet niet hoe het komt maar het ligt niet aan je PC of internetverbinding. Zie mijn berichten op deze link (zonodig op je adresbalk van je browser kopieren):

http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=3332&highlight=MijnKpn&pid=16602#post_16602
 
Stalina
Hoi Storm,

Dank je wel voor je reactie. Inmiddels heb ik begrepen dat het een algehele storing is die al maanden aan de gang is. KPN verontschuldigd zich hier wel voor, maar het wordt niet opgelost en er is ook nog geen zicht op een oplossing.
Beetje jammer. Ik had van KPN toch wel hogere verwachtingen.
 
Storm
Hallo Stalina,

Ik vrees dat alleen door een collectieve actie van klanten er druk op KPN gezet wordt om dit soort zaken op te lossen. Dat is heden ten dage niet zondermeer mogelijk, de klant wordt niet meer als klant behandeld zoals vroeger. Misschien is het iets voor de consumentenbond ...
 
Jo3i
Op dit adres kan je gelijk inloggen en mailboxen ed. aanpassen:
https://csc.maranello.planet.nl/CSC/Login.aspx , werkt beter dan via de kpn-site.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inloggen Mijn KPN blijft staan klapperen op csc.maranello.planet.nl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Planet IMAP email account op Macbook Hardware instellingen : 2 14 mrt 2023
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing : 14 25 apr 2017
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk : 2 13 jun 2016
Advertentie