obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Arcaydan & traag internet
Marietje
Sinds een week hebben wij de nieuwe Arcaydan modem in huis. Wat een ellende! VPN en Alecto dataplug werken niet meer en worden niet ondersteund door KPN. Maar nu werkt internet ook nog eens niet naar behoren. Gewone internet sites (bijv nu.nl) zijn geen probleem maar sites waar je op in moet loggen geven errors. Zo kunnen wij niet meer internetbankieren en ook bwin.com geeft foutmeldingen.

Heeft iemand een idee hoe dit kan? Het gaat om een draadloze verbinding.
Gewijzigd door Marietje op 15 november 2010, 21:00
 
Codemeister
Draadloos heeft inderdaad wat problemen op deze modem. Welke foutmeldingen zie je dan exact?
 
Marietje
Excuses voor de trage reactie maar de helft van de tijd werkt de verbinding dus helemaal niet. Inmiddels druk in 'gevecht' met KPN. Ze hebben beloofd alles op te lossen maar na die belofte nooit meer iets van ze gehoord...Sad

Als ik op een site probeer in te loggen dan krijg ik 9 van de 10 keer een standaard Internet Explorer scherm te zien. De tekst luidt: 'IE cannot display the webpage'. Als waarschijnlijke oorzaken worden genoemd: You are not connected to the internet, The website is encountering problems, There might be a typing error in the address.

KPN zou mij kabels opsturen zodat ik zou kunnen testen of het wel zou werken als ik niet wireless werk. Helaas is KPN ook die belofte niet nagekomen! Ik word er zo moedeloos van.....
 
Marietje
Als ik de laptop aan de kabel leg is er niets aan de hand. Inmiddels is er een monteur langs geweest en die heeft niet eens gekeken naar het probleem. Hij zei dat wanneer verschillende kanalen geprobeerd zijn het aan mijn laptop moet liggen. Hij dacht dat mijn laptop niet compatable was met het nieuwe modem. Als dit waar is dan vind ik dit schandalig. Mijn laptop is ongeveer 2 jaar oud en ik krijg elke 4 jaar een nieuwe van mijn werk.

Het probleem is inmiddels wel opgelost want de monteur heeft de modem vervangen voor een oud type. Speedtouch 780 (geloof ik...), een hele zwarte. Alle stekkertjes er weer in en alles deed het weer, inclusief de datapluggen!!
 
Codemeister
Fijn dat het nu wel werkt. Ik sluit het topic!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arcaydan & traag internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Internet opeens trager KPN Internet Storing : 5 04 jan 2018
Advertentie