Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van KPN. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
Voicemail in Email uitschakelen
|
|
Arrow314 |
Geplaatst op 31 October 2010, 16:41
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 28 Oct 2010 |
Ik heb jaren geleden Voicemail in Email ingesteld. Intussen ben ik overgestapt op InternetPlusBellen. Nu kan ik de email-adressen hiervan niet meer aanpassen. Heel vervelend, want de Voicemails komen nog steeds bij mijn vroegere werkgever terecht. Via de website kan ik dit niet uitschakelen, want die geeft een foutmelding. Ik heb aan de Helpdesk van KPN dit probleem voorgelegd, maar zij kunnen er niks aan doen. Heel merkwaardig dit laatste. Toch zou ik graag er vanaf willen. |
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 01 November 2010, 11:53
|
Activiteit » Bakkum » 1901JW Berichten: 680 Lid sinds: 20 Aug 2010 |
Is dit niet uit te schakelen door te bellen naar een specifiek nummer? In welke browser ondervind je problemen? |
|
|
Arrow314 |
Geplaatst op 03 November 2010, 17:55
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 28 Oct 2010 |
Voicemail kan uitgeschakeld worden met een bepaald nummer, maar dat wil ik niet. Bij elk voicemail-bericht wordt er een geluidsfragment doorgestuurd naar de opgegeven emailadressen. Ik wil dat er geen emails met geluidsfragmenten meer doorgestuurd worden. Ik heb internet plus bellen van kpn. Ik gebruik internet explorer 8. Ik heb met diverse browsers en pc's geprobeerd maar de foutmelding is steeds dezelfde. Gewijzigd door Arrow314 op 03 November 2010, 18:02 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voicemail in Email uitschakelen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Planet IMAP email account op Macbook | Hardware instellingen | : 2 | 14 Mar 2023 |
NAS Synology DS213, email en de Experia Box V9 | Algemeen | : 3 | 15 Jun 2018 |
Email mappen synchroniseren tussen Webmail en Outlook 2016 | Helpdesk | : 1 | 24 Feb 2017 |
Storing internet en email | KPN Internet Storing | : 2 | 16 Feb 2017 |
email wachtwoorden | Helpdesk | : 2 | 07 Jul 2014 |
Advertentie