obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Trage verbinding
Wytse
Hallo iedereen,

Ik heb een wat trage verbinding sinds ik net overgestapt ben naar KPN.

Recentelijk ben ik overgestapt naar KPN, sinds de 22e van oktober.
Voorheen heb ik Online gehad met een max snelheid van 300 kbyte per seconde. Niet zo heel erg gezien het feit dat ik een vrij grote afstand heb van de centrale.
Nu is het zo dat mijn buurjongen, net nog iets verder van de centrale een snelheid van KPN heeft met 8mbit. Lijkt me ook wel wat.
Ik online gebeld, nee hoor meneer moet u een nieuw abonnement afnemen dan krijgt u een modem en dan komt de snelheid wel.
Nou mooi niet, daar trap ik niet in.
Ben overgestapt naar KPN en daar heb ik nu een geweldige snelheid van wel 130 kbyte per seconde. Mijn dag is helemaal goed.
Ik contact opnemen met KPN, deze melden mij dat het aan mijn pc ligt want het modem traint in op 11mbit. Ik 3 laptops proberen (bekabeld en via draadloos) allemaal dikke ruk om het maar vriendelijk uit te drukken.
Mevrouw van de KPN geeft aan, nou dan moet u maar een monteur nemen, deze vermeld dat het uw probleem is en bent u nog een minimaal 80 euro verder.
Iemand een idee wat nu de beste actie is om te ondernemen?

Ik heb voor de aardigheid nog een speedtest afbeelding toegevoegd.

met vriendelijke groet,

Wytse
Wytse voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Codemeister
Welke modem heb je?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trage verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
vpn verbinding Hardware instellingen : 2 13 jan 2017
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Advertentie