obey-robots.txt
19 September 2017, 22:46
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [414 stemmen]
38% [414 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1100
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Problemen met dongel 904 en dashboard

patwou
Ik heb enkele maanden de dongel (mobiel internet modem 904) gebruikt (gekocht in maart 2010) en kreeg langzaam aan klachten.
Verbinding viel weg en steeds opnieuw pincode verficatie, later helemaal geen verbinding meer te krijgen.

Ook diverse problemen met het bijhouden van het dataverkeer in het dashboard, soms gaf die aan dat ik op een dag 12GB verbruikt had en heb hierdoor menig uur aan de helpdesk gehangen. (zie printscreen)
Ook gaf die aan dat ik 300.000 kb/ sec gebruikte, erg raar allemaal.
Achteraf gelukkig allemaal niet kloppend (was anders een dure factuur geworden! Angry )

Ik wil gewoon kunnen internetten onderweg en dus maar langs kpn bussines point waar ik hem gehaald had, daar hebben ze me dashboard verwijderd (handmatig!?) en een andere dashboard geinstalleerd, een nieuwe versie.
Echter deze verzie had geen teller, en dat is toch vrij belangrijk als je 400 mb abbo hebt.

Toen hebben ze geprobeerd om de oude versie (2.1) er weer op te zetten, maar na een paar seconden installeren loopt die vast (denk ik?) en na uren aanstaan gebeurt er nog niks.
Zie printscreen van het "vastloop" moment.
na een aantal uren was ik het zat, kreeg ook niet echt het idee dat ze verstand hadden van het één en ander, ik zelf heb er niet zo heel veel verstand van maar wist nog meer, het woord register sleutel trok de medewerker zijn wenkbrauwen bij op...

Wat verder nog vermeld moet worden is dat ik Windows Vista draai en dat ik CCleaner de registers al diverse keren heb laten opschonen.


Laatste stap van mij was dat ik deze heb gedownload op het forum, ook dit werkt niet.
http://kpn.gebruikers.eu/downloads.php?cat_id=1

Wie kan mij helpen, wat kan ik doen of proberen?

Bedankt alvast!

dongel168

dongeljuli12gb

vastloopmoment
Gewijzigd door patwou op 21 oktober 2010, 13:49
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met dongel 904 en dashboard', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers 11 02 januari 2017, 19:40
Problemen met bekabeld LAN Routers 7 27 juli 2016, 17:10
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen 8 09 september 2015, 17:56
Dongel kpn buitenland vraag KPN Mobiel Internet 1 12 mei 2015, 15:36
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 KPN Internet Storing 8 29 januari 2015, 19:49
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Lutz00:42:27
| germar01:56:32
| KaPteiN02:14:48
| Truckexperience04:20:19
| eogcnlGhost12:06:03
| robverweijen13:48:40
| rtenbrug15:46:33
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?