obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
Arcadyan ARV7519 restore config werkt niet
eduardw
Ik heb sinds 2 weken de Arcadyan ARV7519 nu heb ik via het menu de config opgeslagen en vervolgens een reset to default uit gevoerd. Nu probeer ik vervolgens weer de oude config terug te zetten. Opzicht lijkt dat goed te gaan.
Maar bij lan heb ik vaste ip adressen uitgedeeld in de dhcp reeks. En deze instelling komen niet terug na het opnieuw laden van de config.

Zijn er meer gebruikers die dit ook hebben.
Gewijzigd door eduardw op 17 oktober 2010, 19:55
 
Moses 35i
Wat handiger is, is om de DHCP pool te verkleinen naar vijvoorbeeld 192.168.2.100 - 192.168.2.199. Vervolgens wijs je elke machine in je netwerk een IP aan buiten deze range. Is veel gemakkelijker qua onderhoud. Je hoeft die vaste ip-adressen dan ook niet meer in de Arcadyan op te geven. Mijn eigen range waarbinnen de machines een eigen ipadres hebben ligt tussen 192.168.2.200 - 192.158.2.249

Meer als voldoende en scheelt ontzettend veel qua onderhoud.

Kijk maar even of je er wat mee kan. Ben nog het een en ander aan het uitzoeken maar tot zover lijkt verder dit goed te werken. Die restore-functie heb ik overigens niet getest dus dat antwoord moet ik je helaas schuldig blijven.
 
Moses 35i
Toch even getest. Inderdaad! Deze instellinge worden niet of niet goed teruggezet. Dus eigenlijk is deze optie vrij nutteloos als je weel instellingen hebt...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arcadyan ARV7519 restore config werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie