obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
UNET Glasvezel en KPN 3 in 1
ec
Goedemorgen,

ik heb op mijn adres glasvezel van UNET in Almere, maar kan volgens de KPN postcode check geen dititale televisie ontvangen en kan dus geen gebruik maken van de huidige aanbiedingen.

Weet iemand hoe dat komt? Wanneer kan ik op mijn postcode wel aansluiten ?

Ook heb ik ISDN & ADSL.... mar heb dat wellicht niet meer nodig ??

EC
 
kpntester

Quote

ec schreef:
Goedemorgen,

ik heb op mijn adres glasvezel van UNET in Almere, maar kan volgens de KPN postcode check geen dititale televisie ontvangen en kan dus geen gebruik maken van de huidige aanbiedingen.

Weet iemand hoe dat komt? Wanneer kan ik op mijn postcode wel aansluiten ?

Ook heb ik ISDN & ADSL.... mar heb dat wellicht niet meer nodig ??

EC

Dat betekent simpelweg dat KPN geen diensten levert over het netwerk van UNET. Je zou nog is kunnen kijken bij de andere grote glasvezelaanbieders wat die voor je kunnen doen (Tweak e.d.).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UNET Glasvezel en KPN 3 in 1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk : 4 12 okt 2016
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 20 30 sep 2016
Advertentie