obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Bij wijziging van het Abbo ging de snelheid omlaag
Pascall01
Hallo Allemaal,

Ik heb thuis ADSL van KPN. We hebben NOOIT problemen met de snelheid gehad totdat ik een maand geleden het abonnement heb gewijzigd.

We hadden hier thuis altijd 4MBit. In m'n modem werd aangegeven 4680kbps. Was hier erg tevreden over!
Abonnement Direct-Adsl lite van kpn...

Nu is het omgezet naar Direct-Adsl basic van kpn en is mijn verbinding gedaald naar 3968kbps erg irritant! Want het kan dus meer zijn. Af en toe dan zit de verbinding op 3000 kbps... Ik heb hier al meerdere malen met KPN over gebeld. Eerst wouden ze me niet helpen omdat ik een linksys modem heb. HEb ik een experiabox laten opsturen, is de verbinding nog trager dan met m'n linksys.

Toen deze er tussen zat kreeg ik van kpn te horen dat ik heel blij moest wezen met een 3MBIT verbinding. Ik vind het raar dat ik voorheen een nette 4MBIT lijn had en dat ik nu een "sneller" abonnement heb en hierme minder snel kan downloaden.... Iemand een idee hiervoor? Oja, de eerste meneer die ik aan de telefoon kreeg die melde mij dat ik wel 6MBIT kon krijgen op deze lijn. Ik zit wel een eindje weg van de centrale maar dan zou 6MBIT nog wel mogelijk zijn.

Gegevens adsl:

DSL-verbinding

Status: Actief
Downstreamsnelheid: 3968 kbps
Upstreamsnelheid: 320 kbps

PVC-verbinding

Encapsulatie: RFC 2364 PPPoA
Multiplexing: VC
QoS: UBR
PCR:
SCR:
Automatische detectie: Uitschakelen
VPI: 8
VCI: 48
Inschakelen: 1
PVC-status: Actief

Ik gebruik mijn macbook pro bekabeld als ik thuis ben. Zonder splitter aansluiten maakt totaal geen verschil. Nieuwe splitter is trager dan de oude.....

Ik hoor graag van jullie!

Met vriendelijke groet,

Pascal
Gewijzigd door Pascall01 op 28 september 2010, 01:31
 
Codemeister
Welke modem heb je?
 
Pascall01
Ik heb op dit moment een Linksys WRT54G2 er tussen zitten. Deze zat er voor de wijziging ook tussen. Had er nooit problemen mee.

Ik kreeg een Experiabox van KPN toegestuurd afgelopen week maar hier werd het nog minder van...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bij wijziging van het Abbo ging de snelheid omlaag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Snelheid op PC Snelheid : 8 15 mei 2019
Snelheid plotseling te laag KPN Internet Storing : 7 18 jan 2018
Snelheid internet Snelheid : 3 20 aug 2017
Wat is de maximale snelheid op 4G internet? KPN Buitengebied Snelheid : 1 04 mei 2017
Advertentie