obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
utorrent instellen op mijn experiabox (thomson TG789vn)
moos46
Ik doe downloaden via utorrent, en sinds ik de experiabox van kpn heb gaat dat niet meer.
Heb doormiddel van port forwarding alles ingesteld maar dan nog pakt hij het niet.
kan wel downloaden maar niet uploaden,wie kan mij helpen om het goed in te stellen
Heb de Thomson TG789vn
 
Giant2000
Ik gebruik Utorrent met poort 6881 en op de EB stel ik ABCtorrent in. Werkt goed.
Voor torrents op mijn Popcorn Hour heb ik een andere poort open gezet (je kan maar 1 poort per apparaat openen dacht ik).

Maar een tutorial is zeer welkom, Knol!
 
kpntester

Quote

Knol schreef:
Zeker! Ik hoop dat ik hem vandaag of uiterlijk morgen af heb!

De helft van de tijd weigert de EB om de regel toe te passen ... Hoe je het ook probeert.
Ik kreeg bijvoorbeeld poort 80 met geen mogelijkheid open, poort 81 dan wel weer vreemd genoeg. Het wisselt van persoon tot persoon lijkt het bijna.
Gewijzigd door kpntester op 11 augustus 2010, 14:41
 
kpntester

Quote

Knol schreef:
Stappenplan is bijna af! Met mijn stappenplan werkt het zeker, als je alles goed opvolgt.

Volgens mij ben je gewoon het wiel aan het heruitvinden, maar goed. We zien wel.
 
kpntester

Quote

cornichon schreef:
De tutorial gelezen................klopt als een zwerende vinger. Suc6 iedereen die er mee aan de gang gaat.

Tsja maar zoals het in de tutorial stond was meteen ook de enige manier om de poorten te openen. Wat er in beschreven wordt is precies zoals iedereen het altijd al deed in de Experiaboxen.

Precies op deze manier heb ik ook altijd poorten opgezet, echter het probleem ligt niet bij het niet snappen hoe poortforwarden werkt op de Experiabox.

Het probleem is dat sommige (veel) Experiaboxen niet altijd de instelling goed toepassen, ondanks dat het goed staat ingesteld in de EB. En dat moet KPN dus oplossen, inclusief het belachelijke dat je geen DMZ kan gebruiken.
 
Pietjepuk55
waar kan ik die tutorial vinden? ik ben nieuw op dit forum maar zou hem graag willen gebruiken!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'utorrent instellen op mijn experiabox (thomson TG789vn)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten : 6 10 jul 2017
Advertentie