obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Problemen verbinding sinds 29/7 06:30
visitor
Die afdeling voor de klanten is er al wel, ze noemen het vaak helpdesk maar deze lijkt meer bedoeld om de klant op afstand te houden dan daadwerkelijk van dienst te zijn. Daarnaast kun je natuurlijk altijd je vraag aan Kim stellen op kpn.com/service ofzo, haha Smile
 
visitor
Moet toch nog even op mijn initiele opluchting dat de storing weg was terugkomen. Blijkt dus dat sindsdien mijn modem niet meer op 8mbit (zoals de bedoeling is) verbindt maar op een schrale 5.nogwat... Zucht, nu geen zin of tijd om me erin te verdiepen maar dit kon wel weer eens 'Ouderwets Genieten - KPN Style' worden.

Je gelooft het gewoon niet he, hoe krijgen ze het voorelkaar en hoe komen ze ermee weg... wanpresterende uitzuigers :/
 
visitor
Na 3 weken met stapels disconnects (dat zal die dynamic rate ellende wel zijn, leuk concept, maar je kan het wel aan kpn overlaten om het wild irritant toe te passen blijkbaar) heb ik voor het eerst m'n originele 8mbit terug. Wie weet blijft het zo.

ps. mijn lijn kan prima 8mbit aan, ingetrained op 12-16 ofzo ooit, maar ik vond een 8mbit abbo wel best.

update: en weer een reconnect, op de seconde af een uur later, zoals eerder ook vaak (hele nachten lang soms, strak om de 60 of 90 minuten... ook 's nachts verwacht ik gewoon normale service, idioten). Wonder boven wonder is de 8mbit nog niet verloren gegaan maar ik heb een vaag vermoeden dat dat niet heel lang op zich zal laten wachten. KPN...
Gewijzigd door visitor op 22 augustus 2010, 16:18
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen verbinding sinds 29/7 06:30', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
vpn verbinding Hardware instellingen : 2 13 jan 2017
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Advertentie