obey-robots.txt
24 Mei 2017, 21:38
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Problemen verbinding sinds 29/7 06:30

visitor
Sinds een uur geleden ligt mijn verbinding (KPN Direct adsl) eruit. Ik type dit via een open wlan in de buurt. De symptomen zijn:

Alles lijkt normaal, tot en met de PPP link aan toe, er wordt ook data de lijn opgestuurd aan het geknipper te zien maar er komt simpelweg nooit meer iets terug lijkt het. Ook na een restart van het modem (een Speedtouch 716v5).

Is bekend of ik te maken heb met een storing? De website van KPN speelt natuurlijk altijd mooi weer en op storingsoverzicht.nl lijkt ook niks voor mijn specifieke regio te staan (Arnhem, plenty kpn ellende elders in het land natuurlijk, as always? Smile).

Was er maar een concurrent met een betere staat van dienst... zucht :/

Als iemand anders dit ook ervaart meldt het dan aub hier, dan weet ik dat ik kan stoppen met tegen beter weten in oorzaken binnen eigen huis zoeken.
Gewijzigd door visitor op 29 juli 2010, 07:57

jeromeke123
Regio Rotterdam hetzelfde geval.

Sinds dit nieuwe modem, TG789vn heeel vaak problemen met internet, hopelijk komt die veel belovende update eens.

Heb nu internet via telefoon van Hi...

ALSOF JE OVER DE DUIVEL SPREEKT, HET WERKT WEER.
Gewijzigd door jeromeke123 op 29 juli 2010, 08:22

visitor
Kleine update: Helpdesk al kwartiertje onbereikbaar, dus neem aan dat het weer eens raak is.

Maar er is ook goed nieuws, tijdens het 10 cent per minuut verspillen aan de helpdesk zie ik tot mijn stomme verbazing een van de andere pc's weer het irc kanaal joinen via mijn eigen verbinding terwijl ik met laptopje op wlan van de buren zit. Kennelijk druppelen er weer een paar bits door of is men er iig mee bezig etc.

Succes iedereen die vooralsnog minder 'gelukkig' is.

wolter
Hier in Leeuwarden exact het zelfde. Modem was goed online en ook ITV werkte gewoon.Netwerktest vinkte ook alles groen maar geen internet.Nu net weer alles online. Helpdesk onbereikbaar , gelukkig belde ik met een gratis nummer. Lijkt een landelijke storing te zijn , resetten modem haalde ook niks uit.
Gewijzigd door wolter op 29 juli 2010, 08:32
Lekker hollands en Duits luisteren??-->> http://nationaal-fm.com:8000 (Mp3) http://nationaal-fm.com:8500 (AAC+)

boekbros
Te lezen op:
http://www.kpn.com/web/show/id=990134

"Storing ADSL meerdere regio's

Als gevolg van een storing kunt u in meerdere regio's mogelijk niet bij ons inloggen via het ADSL-netwerk. Indien u telefonie of televisie via internet van ons afneemt dan kunnen deze diensten door de storing verstoord zijn. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen."

Starttijd: 2010-07-29 07:27 Eindtijd: onbekend

visitor
"Er is iets, we weten eigenlijk niet wat, en we weten eigenlijk ook niet wie er last van heeft. Ook weten we zeker niet wat er gedaan moet worden of wanneer dit mogelijk is. Wat we wel kunnen doen is de starttijd een uurtje verleggen, dan lijkt het in ieder geval al wat minder erg. Dat wij dit pas melden terwijl het alweer werkt scheelt ook alleen maar, dan zijn de meeste klanten alweer andere dingen aan het doen. Hoe dan ook hebben we het netjes gemeld nu dus daar kan niet meer over geklaagd worden.

ps. U heeft toch wel uw geld naar ons overgeboekt deze maand? Snel doen anders."

Ben ik nu te cynisch? Smile

wolter
Dit is niet cynisch. Het zelfde met de snelhed. Heb maar de helft van wat het zou moeten zijn sninds 6 weken , het modem is ook maar op halve waarde ingetrained maar goed intrainen doen ze niet en dan komt er zo'n storing overheen. Ik denk gewoon dat ze een 'overflow' aan klanten hebben waardoor ze de snelheid niet goed stabiel kunnen leveren en proberen ze dat wel dat het netwerk er gewoon 'uitklapt' en dat is niet zoals het hoord maar wel de klant de schuld geven terwijl er bij KPN gewoon structureel 'iets' niet goed zit.
Lekker hollands en Duits luisteren??-->> http://nationaal-fm.com:8000 (Mp3) http://nationaal-fm.com:8500 (AAC+)

visitor
Het is een zootje in het kwadraat ja, helaas moet ik de eerste provider nog tegenkomen die er wel wat van bakt.
Er mag best eens een storingkje voorkomen natuurlijk, maar ik wens niet als een mongool behandeld te worden en alleen maar bullshit voorgeschoteld te krijgen.

Wat dat betreft is dit forum al een hele verademing met normaliter snelle reacties van daadwerkelijke helpdesk medewerkers en niet al teveel onzin voor zover dat toelaatbaar is binnen KPN's strategie. Helaas heb ik het vermoeden dat we daar vooral de individuele werknemers voor mogen bedanken en dat KPN's hand hierin beperkt is tot het niet ontslaan van deze mensen ivm doorbreken van protocollen qua liegen naar de klant toe.

wolter
Dat bedoel ik , het zijn protocollen. In (bijv.) Zweden gaat dat toch heel anders en is het bij wet vast gelegt dat als er een storing is dat langer dan 12 uur duurd je een hele dag vergoed krijgt en als je bijv structureel de heelft van de beloofde snelheid hebt je daadwerkelijk ook maar de helft hoeft te betalen , bij wet vast gelegd en de providers daar doen er dan ook werkelijk ALLES aan om het goed te laten werken en kan het technisch echt niet dan maar de halve snelheid okey dat kan maar dan hoeft men ook maar de helft te betalen.
Dit zou ook gewoon in de NL wet moeten worden opgenomen dan is het snel uit met het gedonder van de providers hier.

visitor
Denk dat we de situatie in het buitenland ook niet teveel moeten ophemelen, maar inderdaad, verbinding mag best als 'utility' zoals gas water en licht gezien worden in deze tijd en ook als zodanig beoordeeld worden op performance en beschikbaarheid.

Wacht met smart op de dag dat alle netwerkproviders gereduceerd zijn tot 'domme pijp' leverancier, helaas zullen ze er zelf alles aan doen om dit te voorkomen want daarmee vervalt hun hele bestaansrecht zowat. Achja... Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen verbinding sinds 29/7 06:30', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
vpn verbinding Hardware instellingen 2 13 januari 2017, 16:51
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers 11 02 januari 2017, 19:40
Traag internet sinds 2 dagen Snelheid 9 23 september 2016, 18:14
Slechte verbinding + vreemd spectrum KPN Internet Storing 9 11 augustus 2016, 21:27
Problemen met bekabeld LAN Routers 7 27 juli 2016, 17:10
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost06:42:03
| KaPteiN14:32:00
| wvbavel 1 dag
| Cappo 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215