obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid Lijn + Onstabiel Modem
Fransb
Hey beste gebruikers,

sinds gisteren heb ik weer een zwaar onstabiel modem het betreft hier een TG 787 .

+ ik heb IPB 8mbit / 1 vorig jaar had ik dat nog wel maar de afgelopen maanden had ik 7.4 MBit / 416 kb daar kon ik nog wel mee leven. Maar sinds vandaag is dat ook verlaagd naar 6.8 MBIT!! dat is al 1.2 onder het normale terwijl 7.4 al die tijd stabiel heeft gedraaid.

+ wanneer krijgen we die snelheidsverhogingen nou ?? ik weet dat het hier in de buurt nogal moeilijk ligt. maar het is alsnog rottig dat ze daar dan niks over zeggen.



ik hoop dat iemand iets kan vertellen :-) of hetzelfde ervaart.


Met vriendelijke groet,


Frans
 
rbhgb
Goede morgen Fransb.

Je kan beter vragen (wie ervaart er niet het zelfde) momenteel is het een RAMP qwa snelheid enz enz................. Shock

Maar lees dit maar ff ( http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=769 )

Ik denk dat je dan geen vragen meer hebt..........Cool
 
rbhgb

Quote

chocinoki schreef:
Van een verhoging had ik hier in heteren toch al niks verwacht maar een verlaging al sinds dat de snelheid zogenaamd verhoogd zou worden geschroefd is helemaal het andere uiterste...zit nu gewoon weer op m,n oude snelheid van voor dat hetnet ook naar 8mb ging..Sad


Hetnet gebruikers, zouden bij mij weten GEEN verhoging krijgen, alleen als je bij de KPN een nieuw abootje zou nemen................ Frown

De verlaging die je nu hebt gekregen, is wel gratis..................Smile
 
rbhgb
OF DLM in de container Cool, en wel het liefst 6 maanden geleden, toen was internet nog leuk. Wink

Ik loop nu bij een internet psygiater Shock
Gewijzigd door rbhgb op 19 juli 2010, 01:20
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid Lijn + Onstabiel Modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Snelheid op PC Snelheid : 8 15 mei 2019
Snelheid plotseling te laag KPN Internet Storing : 7 18 jan 2018
Snelheid internet Snelheid : 3 20 aug 2017
Wat is de maximale snelheid op 4G internet? KPN Buitengebied Snelheid : 1 04 mei 2017
Advertentie