obey-robots.txt
19 September 2017, 20:56
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [414 stemmen]
38% [414 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1100
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Vaste telefoon werkt niet (ingesprek toon)

Vraag aan KPN
Vanaf afgelopen zaterdag kan ik niet meer bellen en gebeld worden op mijn vaste telefoon.
Als ik wil bellen komt er een ingesprektoon.

Voorafgaand aan deze storing heb ik NIETS verander, geen nieuwe telefoon, geen nieuwe computer enz. Maak ongeveer al 3 jaar gebruik van IPB tot op heden geen probleem tot dit weekend.

Vraag: hoe kan ik dit oplossen!

Ik heb al de Experia box gereset (uit\aan), kabels gecontroleerd, andere telefoon erop gezet. Tot op heden geen resultaat.

Ik hoop dat dit forum nog enkele tips heeft, persoonlijk vermoed ik dat het probleem bij KPN zit.
Gewijzigd door Vraag aan KPN op 15 juni 2010, 12:53
 
Giant2000
Ik denk ook dat je dit bij KPN bekend moet maken. Waag er even een (mobiel) belletje aan.
 
KPNwebcare3
Hallo,

Wat te proberen is, is om nogmaals de experiabox uit te zetten vervolgens de splitter te verwijderen en de experiabox direct aan te sluiten op het aansluitpunt zonder splitter (als deze niet al verwijderd was, wit vierkant kastje van 4 bij 4) daarna de experiabox weer aanzetten en dan kijken of het werkt nadat alle juiste lampjes op de experiabox weer branden. Mocht dit alles niet werken dan kunt u ook een fabrieksreset uitvoeren, zodat het modem de telefoniegegevens opnieuw uit de centrale kan verzamelen. Het kan zijn dat daar iets scheef zit. Hiervoor heeft u op het modem een speciaal knopje zitten welke vaak verscholen zit in een gaatje. Deze kunt u dan met een paperclip of naald ingedrukt houden totdat het modem zich opnieuw opstart. Vervolgens nogmaals kijken of het opgelost is.

Werkt dit allemaal niet is het inderdaad misschien een goed idee om mobiel de telefonische helpdesk van KPN te bellen. (09000244).
www.kpn.com/webcare
 
Vraag aan KPN
Hee Nick,

Bedankt, probleem opgelost.
de combinatie verwijderen splitter en de harde reset heeft het probleem verholpen.

We zijn telefonisch weer online .. nu hopen dat ik weer 5 jaar ongestoord verder kan KPN'en

Groet,

Yuri
 
KPNwebcare3
Hallo,

Hardstikke mooi, ben blij dat het weer werkt, ga er ook vanuit dat er nu geen problemen meer m.b.t. de telefonie ontstaan.
www.kpn.com/webcare
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vaste telefoon werkt niet (ingesprek toon)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing 14 25 april 2017, 20:39
Duitse zenders niet meer te ontvangen. Programma aanbod 2 06 april 2017, 21:20
KPN ITV werkt niet meer met Firefox rel. 52 (Silverlight not supported) KPN Televisie Storing 2 21 maart 2017, 10:30
Nas niet zichtbaar in netwerk Routers 4 02 januari 2017, 23:18
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| germar00:06:23
| KaPteiN00:24:39
| Truckexperience02:30:10
| eogcnlGhost10:15:54
| robverweijen11:58:31
| rtenbrug13:56:24
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?