obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Telefoon gaat 1 keer over
ShadowAS1
Beste mensen,
Een van mijn familieleden heeft problemen met haar telefonie
Ze heeft telefonie van KPN via de ouderenbond, maar het probleem is is dat de telefoon maar 1 keer overgaat en daarna niet meer, en als ze optijd oppakt is er niemand aan de andere kant van de lijn.

Het bellen gaat gewoon op de oude manier, direct via de lijn, en internet van hetnet (wat nu kpn is) werkt wel gewoon.

Het is belangrijk dat het probleem zsm word opgelost, ze woont bijna 100KM bij de rest v/d familie vandaan en ze heeft 0 technische kennis dus ze kan het onmogelijk zelf oplossen.

Ikzelf heb alles bij haar aangesloten en ook al geconteroleerd maar ik kan niets vinden

BVD
ShadowAS1
 
hlaauwen
Zou het kunnen dat haar telefoon na 1 keer bellen doorgeschakeld wordt, bv naar voicemail? Je kunt dat controleren door in haar huis met een mobieltje haar te bellen. Als dat het probleem is, kun je het via "mijn kpn" wijzigen. (Ze moet daarvoor wel een account hebben)
succes
HL
Gewijzigd door hlaauwen op 13 juni 2010, 10:45
 
SirPeter
Mocht het geen doorschakeling zijn en het is een looptelefoon. Even de hoofd dect een minuutje of 2 van de spanning halen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon gaat 1 keer over', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Vaste telefoon DX800a Hardware firmware : 4 17 mrt 2018
Voip telefoon via Eternet uitgang Experiabox V8 KPN Glasvezel diensten : 3 27 jun 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
geen telefoon na installatie KPN compleet KPN Telefonie Storing : 8 21 dec 2015
voip snom gebruiken als normale telefoon? KPN Glasvezel diensten : 9 18 aug 2015
Advertentie