obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
HD pakket van KPN nog niet volmaakt !!!
eye-opener
Ik heb sinds drie weken het HD pakket van de KPN (interactieve tv) waarvoor ik 10,00 euro per maand extra betaal... Product werkt niet volmaakt !!!

* de zenders moet je extra opzoeken ( Nederland 1 blijft op dezelfde plaats staan) en Nederland 1 HD staat op een ander kanaal

* als je HD kijkt hebt je GEEN : teletekst opvragen , kan je niet prog. anders dan HD opnemen...

Ik zou deze manco's willen omschrijven als zeer storend en weet niet of ik met HD doorga, overigens beeldkwaliteit is prima
 
PortoJunior
Ik heb ook sinds kort HD TV van kpn , moet zeggen het beeld is wel mooier en dergelijke
maar het is niet iets wat het 10 euro per maand waard is ...
kanalen reageren trager en het werk gewoon niet helemaal lekker..
je moet het zelf natuurlijk ervaren om te weten wat ik bedoel.




HD TV KPN Het is het die 10 euro niet waard
 
PortoJunior
Owjaa vergeten te melden..

ik heb 6mb download snelheid .. als ik hd kijken zakt ie meteen naar 2 mb..

en als ik een normale kanaal kijk niet ...

Foute boel dus.,



GroetjesSad
 
zeilbood
10 euro is een forse prijs voor een paar HD kanalen. Als je dan ook nog geen teletext hebt en de zenders niet worden vervangen, maar toegevoegd worden is het die 10 euro zeker niet waard. Ik denk dat KPN de prijs zal moeten verlagen en deze bugs zal moeten fixen om te kunnen concureren met de andere providers.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD pakket van KPN nog niet volmaakt !!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie