obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Daling internetsnelheid
lubeck
Hallo,

Sinds kort heb ik te maken dat me internetsnelheid daalt en me vebinding wegvalt.
Bij me laptop heb ik dit probleem niet, terwijl deze ook draadloos gebruikt maakt van het internet.
De snelheid begint bij 54mb en daalt tot 1 / 2 mb, ik weet zelf niet wat het probleem is, dus misschien weten jullie het wel?

Mvg,

lübeck
 
lubeck
Hi,

betreft de speedtest, die heb ik niet gedaan.
Ik heb wel de modem gereset, maar nu ziet mijn pc het thuisnetwerk niet meer.
 
DutchResistance
@knol Link is dood/leeg

@lubeck
Heb je de router gereset door een pennetje in het gat achterin te steken? in dat geval zijn alle wlan-settings namelijk weer teruggezet naar de instellingen zoals die waren toen de router uit de doos kwam. Je zult dan het draadloze internet even opnieuw moeten instellen (pc via een ethernetkabel aansluiten en dan afhankelijk van je router 192.168.1.254 of 192.168.2.254 opzoeken via internet explorer).

Wanneer je alleen de aan-uit knop hebt omgezet en weer teruggezet... dan moet iemand anders even een suggestie doen Smile
 
lubeck
DutchResistance,

Ja, ik heb de router wel gereset Wink,
Betreft een ethernetkabel aansluiten op me pc kan niet, me pc staat boven en de router beneden..
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Daling internetsnelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
internetsnelheid buitengebied Snelheid : 1 02 jul 2016
Zeer slechte ervaring aanvraag verhoging internetsnelheid van 100 naar 500 mb Opleveringsproblemen : 6 08 mei 2015
internetsnelheid buitengebied 2 Snelheid : 10 24 jan 2014
Internetsnelheid Algemeen : 17 24 mrt 2010
Advertentie