obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Experiabox Gigaset SX552 Wlan DSL vervangen door kpn?
LG1
Beste mensen

Ik vroeg mij af of de zilver grijze experiabox ooit al eens bij iemand is vervangen en of deze moet worden vervangen om de straks nieuwe snelheden betrouwbaar te kunnen halen.

Deze box heb ik al JAREN.... en het is dan wel een adsl2 modem toch vraag ik mij af waarom er over gestapt is naar andere modems
zo zie ik thomsom modems bij andere -

ik had internet plus bellen maar nu heb ik trouwens internet only van kpn.
de experia box is gewoon blijven hangen alleen het voip gedeelte is uitgevallen.

iemand meer info over het verloop van de modems bij kpn en wat daar de zin van is.

kan ik bijvoorbeeld bij kpn aangeven dat ik een nieuwer modem wil hebbem?
 
swaggerboy
VRAAG VOOR DE 780

PfftPfftPfftPfftPfftPfftPfftPfftPfftPfftPfftPfft
 
KPNwebcare3
Hallo,

De zilveren experiabox hoeft niet specifiek vervangen te worden om de nieuwe snelheden te halen. Het is zo dat KPN overgestapt is naar een andere leverancier voor de modems vandaar dat dit nu Thomson modems zijn. Als het huidige (zilveren) modem correct werkt is er geen aanleiding om het modem te laten vervangen. Dit zal dan ook niet gebeuren, enkel als deze echt defect is.
www.kpn.com/webcare
 
kpntester
Hmm, bij mij heeft een monteur wel is een grijze meegenomen onder het idee van 'het is niet meer ondersteund'. Dat sloeg ook kant noch wal Pfft
 
removeMe
wees juist blij dat je geen speedtouch hebt en vooral die 780 niet.. een en al ellende
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experiabox Gigaset SX552 Wlan DSL vervangen door kpn?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten : 6 10 jul 2017
Advertentie