obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Meerdere tv's via kabel aansluiten
Lutters
Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen een KPN pakket met i-TV. Nu zou ik graag willen weten of ik op een zeker moment het TV signaal kan splitsen en naar de tv op de slaapkamer kan sturen, zonder een extra Digitenne ontvanger te hoeven betalen.

Kan dit en zo ja:
1. waar moet ik splitsen (bijv. na de Experia of na de harddiskrecorder)
2. wat voor soort splitter
3. welk soort kabel naar boven
4. wat voor aansluiting op tv nodig (hdmi of kan ook coax)

Alvast bedankt voor de reactie en uitleg !
 
arno k
Zonder dat ik terzakekundige ben, zou ik zeggen dat splitsen in theorie alleen mogelijk zou zijn na de decoder, omdat van daaruit het signaal wordt uitgestuurd. Een TV zou dan via HDMI kunnen worden aangestuurd, een andere via scart. De vraag is of de Motorola 1960 "herkent" dat zowel een HDMI- als een scartkabel is ingeplugd, en of dat dan wordt geblokkeerd. Maar als het al zou kunnen, loop je tegen praktische problemen aan:
  • wat je beneden kijkt, kijk je ook boven
  • afstandsbediening werkt niet van boven naar beneden
  • lengterestrictie scart- of HDMI kabel


Je weet dat een Digitenne abonnement maar 4 euro extra kost, en dat je de eerste ontvanger (er mogen er max. 3 op 1 abonnement) gratis in bruikleen krijgt?
Voor die prijs heb ik in elk geval niet de moeite genomen een alternatief te zoeken. Heb boven 2 Digitenne ontvangers (de tweede gekocht voor 50 euro) en dat werkt prima.
Weet waar je aan begint!
 
xon
Even nieuwsgierig..is digitenne verder zelf wel gratis?

Ik heb nu namelijk al twee digitenne decoders en abbo..kan ik die straks gewoon voor de slaapkamer gebruiken en betaal dan niets voor het abonnement?
 
lucky72
ja je mag volgens mij drie smartcard's van digitenne gratis bij je interactive tv abb.hebben.
 
arno k
Als je bij KPN een ITV abonnement hebt, kost een Digitenne abonnement met max. 3 smartcards je 4 euro per maand.
 
lucky72
waar haal jij die 4 euro vandaan,? ik betaal nl niks
 
Golden
Die 4 euro betaal je als je gebruik maakt van een huur ontvanger.

Als je en eigen ontvanger gebruikt is digitenne icm itv gratis.
 
wipper
vaag, ik kon geen enkele smartcard meenemen van digitenne naar glasvezel.
ik breek m'n nek over de receivers hier, maar kan geen kaarten bijkopen of mijn huidige (waaronder 1 die ik gekocht heb) meenemen. eninge oplossing volgens kpn: ik zou een receiver moeten huren! hallo! ik heb al 3 receivers, alleen maar 1 kaart bij glas....

technisch volledig mogelijk, maar het kan niet...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Meerdere tv's via kabel aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
UTP kabel aansluiten op RJE inbouw doos Eigen netwerk : 7 16 dec 2018
NAS ZyCEL aansluiten H368N v9 Hardware instellingen : 5 01 aug 2018
Airport extreme aansluiten op experiabox Algemeen : 5 17 feb 2017
Max eq3 cube aansluiten Routers : 6 22 jan 2017
Externe harde schijf aansluiten op de V10 KPN Nieuws : 17 02 okt 2016
Advertentie