obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
instelling Experia TG789VN
daf_driver
L.s.

Als ik slechts een x-aantal pc's toegang wil geven tot mijn router, hoe doe ik dat? Nu hebben alle PC's toegang.
Gewijzigd door daf_driver op 08 februari 2010, 08:25
 
Ferdinand
Kijk eens in je router bij (linkerkolom) Thuisnetwerk, en dan op het rechtergedeelte in de 'boomstructuur' je WLAN aanklikken. Daarna rechtsboven in het scherm staat o.a. details en configureren. Klik op details en daarna configureren. Dan zou het moeten kunnen!
 
daf_driver
Zover was ik ook al, maar daar zie ik iets van "Nieuwe apparaten....." Hier kun je dan opgeven alle toestaan, toestaan na registratie en niets toestaan.

Toestaan na registratie , tja als ik dat wil gebruiken dan kom ik helemaal niet meer in mijn router. Ergens moet je schijnbaar vooraf aangeven welke mac-adreesen dat zijn lijkt t op, maar waar?
 
daf_driver
Weet niemand dan hoe dat moet?

Ovrigens, is er een uitgebreide handleiding beschikbaar voor die router??
 
Ferdinand
kan niks vinden, weet het ook niet Toch maar de helpdesk KPN bellen of mailen? Met een ouder model van siemens en met de meeste andere moet het wel kunnen.
 
andre345678
je moet je wpa code onthouden die bij je instellingen staat in het menu waar je kan configureren
en dan met de install cd van de kpn een draadloze verbinding maken en die code invoeren .
dan hebben alleen pc's met dezelfde wpa code toegang tot de modem

tenminste dat is mijn idee ,ik heb momenteel geen draadloze verbinding dus ik kan het niet controleren of dat ook goed werkt .
 
andre345678
ja KPN heeft toegegeven dat sinds de laatste firmware update een aantal fucties niet correct meer werken.

maar dit wist ik ook niet .
ik hoop dat ze dat dan ook voor je repareren met de update in JULI.
maar er is vrij weinig nog bekend over wat de update gaat doen.
 
andre345678
ferdinand heeft gelijk.
met een oude siemens sx 551 of sx 552 is er niks aan de hand .

maar daar zit dan ook de DMZ fuctie nog in de firmware .
vandaar dat NAT poorten openen en file sharing geen probleem is op oudere modelen van siemens .
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'instelling Experia TG789VN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie