Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Interactieve tv met telfort 20mb internet MOGELIJK???
|
|
hdeb |
Geplaatst op 04 February 2010, 18:22
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 04 Feb 2010 |
Hallo Ik heb een internet verbinding van Telfort 20mb Nu wil ik graag interactieve tv van KPN is dit mogelijk met een Telfort ineternet abonnement? Wie kan mij hier meer over vertellen? Heb ik dan verplicht een experia box tg789vn een tv ontvanger heb ik al. Ik hoor graag als iemand iets weet |
|
|
SirPeter |
Geplaatst op 04 February 2010, 23:10
|
Activiteit Berichten: 222 Lid sinds: 10 Oct 2009 |
Kan alleen als het ook een KPN internet abo wordt. Kan niet alleen interactieve tv van KPN. |
|
|
hdeb |
Geplaatst op 05 February 2010, 08:33
|
Okey want ik zit nog wel driekwart jaar aan telfort vast aangezien ik 1 jarig contract heb. En voor interactieve tv kan je dus geen andere internet aanbieder hebben? HUm heel ingewikkeld dus Want ik dacht als je dan z'n tv ontvanger had het niet zou uitmaken van wie je internet had. Zend deze internet dan geen interactieve tv ofzo door? Ik heb er dus echt geen verstand van hoor |
|
|
Welpje |
Geplaatst op 05 February 2010, 09:51
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 03 Jul 2007 |
KPN Interactieve TV maakt gebruik van de ExperiaBox, welke je tevens nodig hebt voor Internet. Hierdoor kun je uitsluitend beide abonnementen afnemen. |
|
|
hdeb |
Geplaatst op 05 February 2010, 11:47
|
Okey want z'n experia box kan je ook wel tweedehands kopen dus dat zou geen probleem zijn. |
|
|
ebroers |
Geplaatst op 06 February 2010, 16:40
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 05 Feb 2010 |
Telfort krijgt ook interactieve tv, nog deze zomer heb ik gehoord |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve tv met telfort 20mb internet MOGELIJK???', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
KPN DSL Signal Issue so no internet | Opleveringsproblemen | : 1 | 04 Jun 2020 |
KPN DSL Signal Issue so no internet | Helpdesk | : 1 | 04 Jun 2020 |
Heel erg traag internet..... | KPN Internet Storing | : 2 | 09 Apr 2019 |
Geen internet op wifi | KPN Internet Storing | : 10 | 29 Nov 2018 |
Internet opeens trager | KPN Internet Storing | : 5 | 04 Jan 2018 |
Advertentie