obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken
TV ontvanger geheel uit :)
Daisy13
Hallo, eerst iedereen een heel gelukkig 2008 gewenst met zo weinig problemen maar heWink


ik heb een vraag over het display van de tv ontvanger (eu zo heet dat ding toch??) ik heb per ongeluk wel twee keer het voor elkaar gekregen om de display geheel uit te krijgen, ik zou graag willen weten of iem weet hoe dit precies moet, want ik vind het te fel, (staat op mijn slaapkamer) dus HELP graag iem die weet hoe het precies moet.
alvast bedankt,
groetjes, DaisySmile
 
guus
T makkelijkste lijkt me de stekker eruit of het afdekken of iets, voor de rest weet ik het ook niet.
 
johnboy
hoi
dat probleem had ik ook, ik heb namelijk een rood plaatje plexiglas van 8x8 cm in de midden warm gemaakt en 90 graden gebogen, dat staat nu met het ene gedeelte onder de ontvanger en met het andere gedeelte voor het groene licht. en klaar is john.Wink
 
guus
Ja afdekken alleen dan op een slimme manier Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV ontvanger geheel uit :)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
4K ontvanger Hardware firmware : 2 28 okt 2018
Radio luisteren via tv ontvanger Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 3 30 dec 2015
Infrarood ontvanger van 2260 elders plaatsen TV-setup boxen : 1 27 mrt 2015
2e hands ontvanger HMB2260 Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 16 19 mrt 2015
Advertentie