obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
mijnKPN foutcode:1000?
vrede399
goedenmiddag,

nadat het overstappen naar internetplusbellen niet lukte via de telefoon,
moeten wij dit wijzigen via mijn KPN-> mijn shop.
echter, als wij hierop klikken krijgen wij de foutcode:1000
hoe is dit op te lossen?

mvg
 
Etione
De foutcode 1000 heb ik al ruim 3 weken, ik heb na mijn aansluiting dus nog steeds geen extra mailboxen aan kunnen maken, moet je raden hoe mijn huisgenoten dit vinden.......

Heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden, KPN heeft al 2 keer toegezegd dit te fixen binnen 2 dagen, echter tot op heden niks!!
 
heian
Hoi,

Ik heb hetzelfde ondervonden bij een kennis, dit ging echter om *alleen* Internet.

Ze hebben een ticket aangemaakt (het moest door een andere afdeling worden behandeld),
maar na drie dagen was het opgelost.

Probleem ligt dus echt KPN.

Laat aub even weten hoe het afgelopen is, mochten anderen tegen hetzelfde probleem
aanlopen.
 
helpdesker_IPB
Er is een verschil tussen MijnKPN voor InternetPlusBellen (of Surfen&Bellen) en de eigen gemaakte gebruikersnaam voor ADSL of vaste net (PSTN of ISDN).

Voor het gedeelte van InternetPlusBellen moet dit opgelost zijn.
Is dit niet zo laat het weten via onze helpdesk: 0900-0244.

Als het voor alleen internet of vaste net (pstn of isdn) niet opgelost is bel dan ook even. Een medewerker gaat dan een mailadres geven, waarheen gemaild kan worden om het probleem op te lossen.
 
Etione
Is sinds vandaag "ineens" opgelost, kan nu dus meerder email adressen aanmaken, echter dit gaat op de een of andere manier niet goed.
Ik heb nog 3 huisgenoten die allemaal hun eigen mail moeten hebben, zonder dat dit in mijn mailbox komt
 
KPNwebcare1
Dan moet er voor iedere huisgenoot een aparte "mailbox" (met eigen wachtwoord) worden aangemaakt en geen alias.
 
canoird
26/11 jl aangesloten en nu nog steeds een foutcode 1000 zodra ik mail instellen klik.

De helpdesk zei me dat eerst mijn gegevens geactiveerd moeten zijn, maar het lijkt me toch sterk dat ze daar zolang over doen.

Overigens heb ik nog veel meer problemen dus zal hierover morgen maar weer eens bellen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mijnKPN foutcode:1000?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
foutcode 0x800CCC0F Algemeen : 10 23 sep 2017
foutcode 31 Planet Internet : 1 31 mrt 2014
foutcode 3015 KPN Glasvezel Storing : 1 15 feb 2014
MijnKPN KPN Nieuws : 4 02 apr 2013
Foutcode 14 dhcp probleem KPN Televisie Storing : 1 23 okt 2012
Advertentie