Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
mijnKPN foutcode:1000?
|
|
vrede399 |
Geplaatst op 28 October 2009, 14:07
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 28 Oct 2009 |
goedenmiddag, nadat het overstappen naar internetplusbellen niet lukte via de telefoon, moeten wij dit wijzigen via mijn KPN-> mijn shop. echter, als wij hierop klikken krijgen wij de foutcode:1000 hoe is dit op te lossen? mvg |
|
|
Etione |
Geplaatst op 21 November 2009, 19:36
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 28 Sep 2009 |
De foutcode 1000 heb ik al ruim 3 weken, ik heb na mijn aansluiting dus nog steeds geen extra mailboxen aan kunnen maken, moet je raden hoe mijn huisgenoten dit vinden....... Heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden, KPN heeft al 2 keer toegezegd dit te fixen binnen 2 dagen, echter tot op heden niks!! |
|
|
heian |
Geplaatst op 22 November 2009, 18:50
|
Activiteit Berichten: 20 Lid sinds: 19 Nov 2009 |
Hoi, Ik heb hetzelfde ondervonden bij een kennis, dit ging echter om *alleen* Internet. Ze hebben een ticket aangemaakt (het moest door een andere afdeling worden behandeld), maar na drie dagen was het opgelost. Probleem ligt dus echt KPN. Laat aub even weten hoe het afgelopen is, mochten anderen tegen hetzelfde probleem aanlopen. |
|
|
helpdesker_IPB |
Geplaatst op 22 November 2009, 22:04
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 22 Nov 2009 |
Er is een verschil tussen MijnKPN voor InternetPlusBellen (of Surfen&Bellen) en de eigen gemaakte gebruikersnaam voor ADSL of vaste net (PSTN of ISDN). Voor het gedeelte van InternetPlusBellen moet dit opgelost zijn. Is dit niet zo laat het weten via onze helpdesk: 0900-0244. Als het voor alleen internet of vaste net (pstn of isdn) niet opgelost is bel dan ook even. Een medewerker gaat dan een mailadres geven, waarheen gemaild kan worden om het probleem op te lossen. |
|
|
Etione |
Geplaatst op 24 November 2009, 16:09
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 28 Sep 2009 |
Is sinds vandaag "ineens" opgelost, kan nu dus meerder email adressen aanmaken, echter dit gaat op de een of andere manier niet goed. Ik heb nog 3 huisgenoten die allemaal hun eigen mail moeten hebben, zonder dat dit in mijn mailbox komt |
|
|
KPNwebcare1 |
Geplaatst op 25 November 2009, 07:34
|
Official van KPN Berichten: 158 Lid sinds: 21 Jan 2009 |
Dan moet er voor iedere huisgenoot een aparte "mailbox" (met eigen wachtwoord) worden aangemaakt en geen alias. |
|
|
canoird |
Geplaatst op 02 December 2009, 11:23
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 02 Dec 2009 |
26/11 jl aangesloten en nu nog steeds een foutcode 1000 zodra ik mail instellen klik. De helpdesk zei me dat eerst mijn gegevens geactiveerd moeten zijn, maar het lijkt me toch sterk dat ze daar zolang over doen. Overigens heb ik nog veel meer problemen dus zal hierover morgen maar weer eens bellen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mijnKPN foutcode:1000?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
foutcode 0x800CCC0F | Algemeen | : 10 | 23 Sep 2017 |
foutcode 31 | Planet Internet | : 1 | 31 Mar 2014 |
foutcode 3015 | KPN Glasvezel Storing | : 1 | 15 Feb 2014 |
MijnKPN | KPN Nieuws | : 4 | 02 Apr 2013 |
Foutcode 14 dhcp probleem | KPN Televisie Storing | : 1 | 23 Oct 2012 |
Advertentie