obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid op PC
Bika
Ik heb een 500/500 glasvezel verbinding maar op mijn desktop kom ik niet hoger dan 100/100.
Als ik op dezelfde kabel mijn laptop aansluit haal ik ongeveer 450/450.
Diverse keren met de KPN gechat, nieuwe kabel gekregen maar helaas
heeft dat niet geholpen.
De experiabox zit rechtstreeks op de PC, zonder iets ertussen.
Het PCI-e netwekkaartje staat ingesteld op 1000 mbit fullduplex.
Wat zou er nog meer aan de hand zijn waardoor de snelheid niet tot zijn recht komt.
Dit speelt al langer maar wil het eens opgelost hebben.
Gewijzigd door Bika op 08 mei 2019, 16:51
Als je naar de plek blijft staren waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer opzien komen
 
eogcnlGhost
Misschien een restrictie van de firewall of antivirus scanner, zet die is uit en doe een online speedtest. KLIK MIJ
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Bika

eogcnlGhost schreef:

Misschien een restrictie van de firewall of antivirus scanner, zet die is uit en doe een online speedtest. KLIK MIJ



Ga ik ook eens proberen bedankt, ik heb de KPN veilig erop staan.
Als je naar de plek blijft staren waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer opzien komen
 
eogcnlGhost
KPN veilig kan ook het 1 en ander tegen houden.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Bika
Ik heb KPN Veilig er nu afgehaald maar de snelheid is daar helaas niet meer beter geworden. Het blijft steken op 95/95

Ga eens een ander netwerkkaartje halen dan zien we
Als je naar de plek blijft staren waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer opzien komen
 
eogcnlGhost
het is te proberen, laat maar weten of het heeft gewerkt of niet
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Bika

eogcnlGhost schreef:

het is te proberen, laat maar weten of het heeft gewerkt of niet


Ben eerst een weekendje weg maar wordt vervolgd.
Als je naar de plek blijft staren waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer opzien komen
 
Bika
Na diverse gesprekken met KPN medewerkers zijn we tot de conclusie gekomen dat het niet aan de verbinding van KPN kan liggen.
Het netwerkkaartje wat er in zat was nog niet zo oud maar toch maar vervangen door een nieuwe.
Toen bleek dat het dus aan het kaartje lag, want nu komen er cijfers uit van rond de 500 down en up.
Probleem dus (gelukkig) opgelost.
Bedankt voor het meedenken
Als je naar de plek blijft staren waar de zon is ondergegaan zal je hem nooit meer opzien komen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid op PC', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Snelheid plotseling te laag KPN Internet Storing : 7 18 jan 2018
Snelheid internet Snelheid : 3 20 aug 2017
Wat is de maximale snelheid op 4G internet? KPN Buitengebied Snelheid : 1 04 mei 2017
Snelheid trager dan wat in router staat Snelheid : 2 28 feb 2017
Advertentie