obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Email mappen synchroniseren tussen Webmail en Outlook 2016
hansvds
We gebruiken op twee W10 laptops van Lenovo, voorzien van de messt recente updates, Nederlandstalige Office 365 en we gebruiken Webmail van KPN.
Wie kan me een stappenplan leveren om te bewerkstelligen dat de email mappen binnen outlook en Webmail identiek worden?
Binnen Outlook heb ik 3 mappen Sent, een map Deleted en binnen Trash eveneens een map Deleted, mis ik de mappen Verzonden items, Verwijderde items en Ongewenste items. Voorts vind ik dezelfde emails in meerdere mappen terug. Kortom het is een zootje.

Heb al geprobeerd om eerst de Outlook account te verwijderen en binnen Webmail uitsluitend de standaard mappen gehandhaafd en de rest verwijderd. Daarna in Outlook opnieuw IMAP account aangemaakt. Ziet er goed uit totdat je een keer synchroniseert en dan is het weer een puinhoop.

HELP!! Ik kom er niet uit.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Email mappen synchroniseren tussen Webmail en Outlook 2016', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Planet IMAP email account op Macbook Hardware instellingen : 2 14 mrt 2023
NAS Synology DS213, email en de Experia Box V9 Algemeen : 3 15 jun 2018
Storing internet en email KPN Internet Storing : 2 16 feb 2017
Windows 10 <=> Outlook 2010 <=> Mail App Planet Internet : 8 31 dec 2016
KPN stopt met cloudopslagdienst Up per 1-8-2016 KPN Nieuws : 1 03 apr 2016
Advertentie