obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Eigen Hardware; router, modem, TV-setup box, ISDN centrale, enz. » TV-setup boxen
 Onderwerp afdrukken
Motorola VIP 1963 upgrade
Berryber
Ik heb onlangs een tv box Motorola VIP1963 gekregen. Hierop stond nog de oude menustructuur. Ik heb de boel een paar maal gereset (software verwijderen, terug fabrieksinstelling en opstarten zonder opslaan) volgens beschrijvingen zoals hierop t forum gevonden, maar bij de gegevens van het systeem zag ik overigens dat er 1903 software op stond. Vreemd maar waar. Na reset blijft alles bij het oude en is er niets veranderd. ik denk ook dat de abonementsgegevens er op staan van de vorige eigenaar, want er wordt bij opstarten niet naar gevraagd. Dat zal ook de reset en juiste nieuwe software update in de weg staan ?? Hoe krijg ik deze hardware in de nieuwste staat inclusief mijn abonnementsgegevens?
Gewijzigd door Berryber op 18 januari 2015, 13:18
 
eogcnlGhost
Even KPN bellen voor een modem ruil.
Dat is de makkelijkste manier.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Motorola VIP 1963 upgrade', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk : 1 22 mei 2016
Offline films kopieren Motorola VIP963 Hardware firmware : 3 23 dec 2014
motorola vip1960 Hardware instellingen : 1 04 nov 2014
tijd naar standby Motorola VIP 1963? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 14 okt 2014
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi : 1 04 sep 2014
Advertentie