obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
Opnames iTV van VDSL naar glasvezel
Jacvp
Recentelijk ben ik aangesloten op glasvezel. Gelukkig werkt alles naar tevredenheid. In de vier jaar dat ik iTV van KPN afneem heb ik al 3 experia boxen versleten en 4 iTV tuners.
Veel problemen gehad en hoop dat alles nu goed blijft gaan.
In deze periode heb ik diverse malen alle opnames verloren zien gaan. Nadat alles in de cloud gezet was dacht ik nu is het probleem opgelost. Niets is minder waar; ga nu over van VDSL naar glas en terwijl alles in de cloud staat ben ik weer alles kwijt. Wat een logica? abonnement is gekoppeld aan VDSL en de ander aan glas. Het oude abonnement kun je niet meer gebruiken en wordt binnen afzienbare tijd afgesloten. Als men deze mededeling eerder doorkrijgt kun je zorgen dat er geen opnames meer staan. Gemis aan service!
Waarom niet alles kopiƫren naar nieuwe abonnement.
Deze service kennen ze kennelijk nog niet.
Of wel soms? Heeft iemand hier ervaring mee?
 
eogcnlGhost
Hoi Jacvp, je zegt het eigenlijk zelf al.
Je gaat naar een nieuw abonnement (nummer) gekoppeld aan een bepaald gedeelte van de cloud.
Je moet je is voorstellen tussen alle problemen door wat de mensen al hebben met de Experiabox en iTV en aansluiten van apperatuur enz, enz. er ook nog een cloud probleem bij komt.
Nu zien sommige mensen door de bomen het bos niet meer, met de cloud service zien ze door het bos het oerwoud niet meer.
Voor sommige zoals jij is dat natuurlijk vervelend, maar jij bent misschien 1 op de 100 die wel snapt hoe het werkt.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opnames iTV van VDSL naar glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Van XS4ALL naar KPN? Algemeen : 2 11 mrt 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
Advertentie