Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
|
Netgear wn3000rp met ITV ontvanger
|
|
| Thomas6001 |
Geplaatst op 09 December 2013, 17:37
|
|
Activiteit ![]() » Lemelerveld » 8152 HD » Alles-in-1 Standaard » Interactieve TV Berichten: 1 Lid sinds: 09 Dec 2013 |
Hallo mensen, Ik heb sinds vandaag de netgear wn3000rp, werkt perfect behalve bij de ontvanger van interactieve tv, als ik de netgear in het stopcontact stop werken mijn laptop enodido.nl%2Fshop%2F" title="mobiel" rel="sponsored" target="_blank"> mobiel ermee maar als ik een ethernet kabel van de netgear naar de ontvanger doe dan krijg ik een melding op mijn TV van, FOUT 12: Geen verbinding met thuisnetwerk Controleer of uw internetverbinding werkt. Is dit niet het geval? Herstart dan het modem. Controleer of de tv-ontvanger correct is aangesloten op het modem. Raadpleeg hiervoor de meegeleverde handleiding. Herstart de tv-ontvanger. (143) Mijn TV staat boven en er is geen andere internetaansluiting in de buurt. Kan iemand me hierbij helpen? Bij voorbaat dank |
|
|
|
| edwinmerks |
Geplaatst op 22 December 2013, 21:49
|
|
Activiteit ![]() » Eindhoven » 5632 » Cisco E4200 Berichten: 2 Lid sinds: 22 Dec 2013 |
Een switch plaatsen zou een oplossing kunnen zijn. Kabel komt van beneden..dan de switch plaatsen..en vervolgens 1 kabel naar itv en 1 kabel naar router. Tv via de router werkt niet. |
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
| Spring naar forum: |
|
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netgear wn3000rp met ITV ontvanger', te verwijzen!
| BBcode: | |
| HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
| Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
|---|---|---|---|
| TV ontvanger software update december 2020 | TV-setup boxen | : 2 | 28 Dec 2020 |
| 4K ontvanger | Hardware firmware | : 2 | 28 Oct 2018 |
| Radio luisteren via tv ontvanger | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 3 | 30 Dec 2015 |
| Infrarood ontvanger van 2260 elders plaatsen | TV-setup boxen | : 1 | 27 Mar 2015 |
| 2e hands ontvanger HMB2260 | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 16 | 19 Mar 2015 |