obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Probleem KPN Experia V8 box Games
Elotas
Beste leden,

Na inmiddels een half jaar klant te zijn bij KPN ben ik zeer tevreden met het internet wat algemeen internetten betreft. De helpdesk daarintegen totaal niet, en het expert team al helemaal niet. Los daarvan hier het probleem en wat verdere uitleg.

Na een halfjaar inmiddels klant te zijn heb ik de KPN Experia V8 box aan mijn muur hangen, maar word ik met de dag somberder als ik hem zie. Een halfjaar informatie verzameld en er blijkt niemand ook maar iets te weten van de V8 box. Inmiddels heb ik alles uitgepluist en ben ik op het volgende gekomen.

Internet algemeen is prima maar met Gamen nlijft de verbinding (bedraad zowel draadloos) Instabiel, endus word je bij veel spellen gekickt, of ervaar je een gigantische lag. Of in mijn geval Rubberbanding.

Het probleem dat ik tot zoverre gevonden heb, is iets met de cache denk ik. Zodra je de router REBOOT via http://192.168.2.254 dan is het lagg probleem voor een kleine 5 uurtjes verholpen. Dus na verder onderzoek lijkt het mij toch echt te gaan dat de router zijn cache niet meer leeg gooit. Dit is niet op te lossen met een simpele andere experia V8 box, wat de meeste wel beweren.

Daarnaast is het mij opgevallen dat de helpdesk zelf niet eens veel weet te vertellen over hun routers. Ik heb inmiddels met 16 verschillende personen via de klantenservice gebeld. en geen van hen leek enigszins verstand te hebben van het product dat zij verkocht hebben. Ook het expert-team dat mij inmiddels +/- 100 euro gekost heeft, heeft mijn probleem niet weten op te lossen.

KPN zelf vind ik een prima bedrijf, maar niet voor gamers als ik. endus zit ik serieus te overwegen om over te stappen als dit probleem niet snel opgelost word.

De verkoop verhalen die ik van het personeel kreeg te horen waren mooi. Onder andere dat zij voor spellen de nummer 1 verbinding voor servers en voor individueel gamen leverde, Maar helaas niets van waar blijkbaar.

Daarnaast heb ik een verbinding van 50 up / 50 down. en ook dat word na de avondklok van 8 geknepen naar 3 tot 7 Mb/s download.

MVG Tim
 
jeroen3
Jouw problemen kun je alleen oplossen door je Experiabox V8 te bypassen en via je eigen router te internetten d.m.v. DMZ, wat de Experiabox V8 waarschijnlijk niet heeft.
Ik ben niet van kpn
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem KPN Experia V8 box Games', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie