obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
externe hardisk geeft storing KPN Experia Box (Arcadyan ARV7519)
69woody
Ik heb een KPN Experia Box (Arcadyan ARV7519). Daar had ik al eerder op de USB poort een externe harddisk van 1 Tb hangen die ik via mijn thuisnetwerk kon benaderen.
Nu heb ik er een 4 TB harddisk van Seagate aangehangen via dezelfde usb poort. Maar op het moment dat ik die er aan hang, lijkt de Experia box wel te blokkeren. Mijn verbindingen vallen uit. De box lijkt daarna elke keer opnieuw (onvolledig) op te starten, de hard disk die er aan vast zit start dan ook iedere keer opnieuw op. Pas nadat ik de HD uit de USB poort haal start de Experia box volledig op en worden de verbindingen weer hersteld. Enig idee iemand wat de oorzaak hiervan kan zijn?
 
69woody
probleem opgelost door gratis nieuwe experiabox H220N te halen (omgeruild), daarmee geen probleem.
 
KaPteiN
Bedankt voor het melden van de oplossing.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
wijba
Kun je van die externe HD ook films kijken op de tv via het netwerk?
 
69woody
Mogelijk wel met een smart tv. Die heb ik geen, ik hang mijn laptop via HDMI kabel aan de tv, dan kan ik wel films die op mijn HD staan en die ik via het netwerk benader bekijken.
 
jeroen3
Ik verwacht dat hij niet snel genoeg is voor een echte HD film.
Ik ben niet van kpn
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'externe hardisk geeft storing KPN Experia Box (Arcadyan ARV7519)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Landelijke storing telefoonverkeer KPN Telefonie Storing : 1 24 jun 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
Advertentie