obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
klantenservice??!
Patrick0502
Goedenavond,

Ik had televisie via UPC,internet via ONLINE en telefoon via KPN.
Qua kosten best prijzig,dus wou ik overstappen naar een alles in 1 pakket.
Mijn keus viel op KPN (internet,tel en I-tv).
Per toeval kwam er een deurverkoper van de KPN bij ons langs,dus gelijk maar even geregeld....dacht ik.
Dit was in februari,en na eind maart nog geen bevestiging o.i.d. in de bus te hebben gehad,maar even gebeld met de klantenservice.
De aanvraag was niet eens binnengekomen!! Gelukkig samen met de beste mevr. Aan de andere kant van de tel. opnieuw de aanvraag gedaan en toen wel vrij snel bevestiging per post binnen gekregen.
25 april zou de aansluiting worden opgeleverd,dus ik UPC en ONLINE opgezegd!
Alle benodigdheden waren keurig op tijd binnen,dus de 25e alles kunnen installeren!
En het werkte.......dacht ik!
Al snel kwam ik erachter dat er nog wat dingetjes niet klopten.
De extra paketten die ik had besteld bleken niet actief,pincode van de decoder werkt niet en bij het afsluiten van het contract hebben wij aangegeven ons oude tel.nummer mee te nemen,dit was immers al KPN,maar bij het testen kwam ik erachter dat we toch een ander nummer hadden!
Sterker nog,we werden ineens gebeld door wildvreemden,want ons nieuwe nummer bleek iemand anders zijn nummer te zijn.Deze mensen hadden dus vanaf de 25e geen KPN verbinding meer!
Gebeld met klantenservice,alles uitgelegd,nummer zou geregeld worden en wat de extra paketten betreft die waren vermoedelijk nog in aanvraag,pincode zou het gewoon moeten doen!
Aangezien ik nog een tweede decoder had voor boven,was ik dus nu aanbeland bij de volgende stap,boven een kabeltje trekken en de boel aansluiten en installeren.
Tot mijn verbazing merkte ik op na installatie dat de pincode en extra paketten boven wel gewoon werkte!
Het ligt dus aan de decoder op de benedenverdieping dat de pin en extra paketten hierop niet werken.
Decoders omgewisseld,dus beneden alles ok,en boven dan nog maar even geen extra paketten.
Weer klantenservice gebeld,en mijn bevindingen gedeeld,werd naar gekeken zeiden ze.
Ik ben geduldig....,kan gebeuren,de vraag wanner het tel.nummer geregeld zou worden kon niet beantwoord worden,dus maar weer de kreet is in behandeling!
1 mei! Rond 13 uur......PATS....geen internet,geen televisie,geen telefoon!
Alles nagekeken thuis,geen probleem geconstateerd,dus weer bellen met klantenservice.
Er was geen storing in mijn wijk,dus probleem lag bij mij thuis.
De boel werd wel even "doorgemeten" en na meting de conclusie dat er een sluiting was tussen ISRA en het modem!
Er moest een monteur komen,duurt zo'n vijf WERKDAGEN, dus op z'n vroegst ergens volgende week ma/di...
Onacceptabel vond ik,maar het is niet anders.....
Thuis even zelf de boel doorgemeten en getest 'savonds,nergens geen sluiting o.i.d. Ik had gewoon geen signaal meer op mijn ISRA punt!!
Toen even de boel op een rijtje gezet,wat als......?
Ik ons "nieuwe" nummer gebeld,hij ging over.....antwoordapparaat!
Vanochtend weer gebeld,er werd opgenomen! Door de oude eigenaars van ons "nieuwe" nummer!
Blijkt dat ROND 13 UUR OP 1 MEI HUN VERBINDING WEER IS HERSTELD!!
BINGO! Hun weer een werkende verbinding met KPN,en wij geen verbinding met KPN!
1+1=?? Idd probleem gevonden.
Dus ik weer gebeld met klantenservice en mijn bevindingen weer gedeeld.
Dat ze daar zelf niet op kunnen komen!
Hoezo sluiting?
Vreemde gang van zaken en slechte klantenservice,want er is mij nog niet 1 keer excuses aangeboden,want het is immers een probleem dat bij KPN ligt,niet bij mij.
Ik krijg alleen maar te horen dat het erg jammer is bla,bla,bla voor mij!
Nu komt er morgen een monteur schijnt het, die eerst langs de centrale moet,dan bij ons langs komt en de boel gaat oplossen! Ik hoop het maar!!
Ben benieuwd of hij het probleem met de decoder ook gaat oplossen,maar mijn gevoel zegt dat dat probleem alweer vergeten is.
 
Citrorob
Welkom bij KPN.........

Als je nog de keus hebt voor een andere provider, dan zou ik dat als ik jou was graag doen...

Jij hebt alles in één standaard zie ik. Dan wil ik je graag vragen wat je denkt te hebben aangeschaft. Ik zal je dan antwoorden wat KPN je ongeveer gaat leveren.... Want helemaal zeker weet het nooit..Wink
 
Patrick0502
Monteur heeft probleem opgelost!!!
We waren gewoon simpelweg afgesloten,kabels lagen gewoon los!
Blij dat alles weer werkt!
Ondanks dat hij niet voor het probleem met de decoder kwam,heeft hij dit toch ook weten op te lossen! De decoder was gekoppeld aan weer een ander abboneenummer en kon gewoonweg niet contact meken met het netwerk via onze eigen aansluiting!?
Serienummer gekoppeld aan ons account en softwarereset,en klaar is kees!
Heeft hem wat tijd gekost, maar hij is doorgegaan tot het geregeld was,dus.....
Hopen dat alles nu blijft werken!
Thnx aan de monteur,erg blij mee.
Klantenservice hoop ik gewoon niet meer te hoeven bellen,want daar heb je echt niks aan,in dit soort gevallen!
 
Citrorob
Dit moet een snelheidsrecord zijn voor KPN.
Je hebt echt geluk gehad dat het zo snel werkt.
Heb je echter ook de prestaties die je zou moeten hebben?
 
Patrick0502
Dat ga ik volgende week wel even controleren,ben nu gewoon even blij met het feit dat het weer werkt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'klantenservice??!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Klantenservice / facturering...diep triest! KPN Glasvezel diensten : 5 03 jul 2011
Doorbraak bereikt bij Klantenservice KPN Glasvezel Algemeen : 1 03 jul 2011
Klantenservice is een lachertje!!! Opleveringsproblemen : 9 07 apr 2011
service klantenservice Algemeen : 3 31 jan 2010
Klantenservice haalt stekker er uit Helpdesk : 2 27 nov 2009
Advertentie