obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
opnames niet te zien op beiden kastjes
luistervink62
Ik heb sinds een paar dagen KPN glasvezel aansluiting en een alles in een standaard pakket. Een ding snap ik niet. Volgens de KPN zou ik zowel beneden als boven op de slaapkamers opgenomen programma,s moeten kunnen kijken. Echter wat ik beneden instel is boven niet te zien en als ik boven een programma instel kan ik het benden niet terug zien. De programma,s staan dus niet in de opnames en ook niet bij de geplande opnames.
Heeft iemand hier ervaring mee.

Thanx Jan
 
Henk2304
Ja, bij mij werkt dat uitstekend (hoewel wel via VDSL, maar dat maakt qua abo niet uit). Het lijkt erop dat bij jou het Opnemen Pakket niet geactiveeerd is en dat alle opnames kokaal op je iTV-ontvanger opgenomen worden. Bij een Standaard abo hoort het Opnemen pakket aan te staan (dat is onderdeel van het Standaard abo). Je kunt dat op Mijn KPN nakijken of navragen bij de helpdesk.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opnames niet te zien op beiden kastjes', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie