Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
Arcadyan ARV7519 + Airport probleem
|
|
Dani |
Geplaatst op 25 November 2012, 14:20
|
Activiteit » ExperiaBox Arcadyan » Digitenne Berichten: 1 Lid sinds: 24 Nov 2012 |
Ik hoop dat iemand deze noob kan helpen het raadsel op te lossen... Situatie: Arcadyan - 1 verbinding (vast) met een gamecomputer eraan Arcadyan - 1 verbinding (vast) met Airport eraan. Hierachter draadloos netwerk voor de iPads en laptops. Zoonlief klaagt over een crappy verbinding dus ik geef de gamecomputer een statisch IP en volg de stappen die hier veelvuldig beschreven worden mbt forwarden op poort 3074. Werkt! (nog steeds een crappy snelheid maar dat is een ander onderwerp) Het gaat beter, lagere ping. Probleem: Het blijkt het een of het ander te zijn: of wij hebben verbinding via de Airport OF zoon kan gamen. Tegelijk gaat niet want dan klapt de airport eruit.... Waar ga ik fout? Volgens mijn logica moet dit gewoon kunnen maar de praktijk blijkt anders... |
|
|
dokrak |
Geplaatst op 27 November 2012, 09:07
|
Activiteit » haarlem » 2025 » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox TG787 » arv719 » Interactieve TV Berichten: 113 Lid sinds: 26 Nov 2012 |
Ik heb met arv router altijd ruzie met rand apparatuur nieuwe pc,wii,mobiel,tv. zo doet de tv het wel voor 2 maanden en zo weer niet. enigste manier hoe ik dat op kan lossen is door elk apparaat het mac nummer opzoeken en invoeren in de arv router. doe ik het niet of ik geef me router een harde reset. Maakt me wii geen verbinding. Mobiels/tablets wel verbonden maar geen data mogelijk. En de tv decoder gaat vanzelf rustig op een ander netwerk id zitten na verloop van tijd. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arcadyan ARV7519 + Airport probleem', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Experia V10 main netwerk wifi probleem | WiFi | : 2 | 30 Sep 2019 |
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater | Routers | : 23 | 13 Jun 2018 |
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl | Routers | : 1 | 16 Oct 2017 |
Experia V10-Airport extreme-Airport express | KPN met eigen modem/router | : 4 | 15 May 2017 |
Airport extreme en kpn modem | Algemeen | : 2 | 24 Mar 2017 |
Advertentie