Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
Nieuwe omgeving Mijn KPN
|
|
Storm |
Geplaatst op 05 November 2009, 17:38
|
Activiteit Berichten: 27 Lid sinds: 18 Oct 2009 |
Een storing van ruim twee maanden??? |
|
|
harley46 |
Geplaatst op 05 November 2009, 18:06
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05 Nov 2009 |
Storing duurt wel heel erg lang, irritant als je niet eens bij je gegevens kunt kijken en bewerken Komt er te staan, probeert u het op een later tijdstip nog eens.........ik ben nu een week verder maar kan nog steeds niet bij mijn gegevens. Kom op KPN actie please??????????????? Gewijzigd door harley46 op 05 November 2009, 18:08 |
|
|
cdegraauw |
Geplaatst op 05 November 2009, 21:06
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 05 Nov 2009 |
Helaas heb ik hetzelfde probleem. Ik kan niet inloggen en dus mijn site niet bjwerken. Dit duurt toch echt te lang! |
|
|
harley46 |
Geplaatst op 05 November 2009, 22:11
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05 Nov 2009 |
Afwachten? Sorry maar we wachten al te lang, ik wil nu wel eens mijn gegevens inzien en bewerken!!! Op een later tijdstip nog eens proberen? Tsja dat lukt nogal, en nu al een paar dagen verder nog geen verandering.....pfff Fijne avond verder Gewijzigd door harley46 op 05 November 2009, 22:13 |
|
|
Storm |
Geplaatst op 06 November 2009, 23:21
|
Activiteit Berichten: 27 Lid sinds: 18 Oct 2009 |
35 € per maand, en ze zeggen dat je het niet mag doen maar ik doe het toch, HET IS 80 NEDERLANDSE GULDENS PER MAAND dat ik kwijt ben aan een KPN die het verdomd om voor die 80 NEDERLANDSE GULDENS PER MAAND goede service te bieden. 'Mijn KPN' van wie is die eigenlijk, want ik kan (en zo vele met mij) het niet bereiken. En het ergste van alles is, dat ze hun klanten niet informeren (ze hebben toch onze email adressen!!!?????) dan wel hun excuses aanbieden. Te gek voor woorden, ik ga toch maar eens naar een andere aanbieder op zoek, en dan een die wel mij als klant serieus neemt. |
|
|
SirPeter |
Geplaatst op 07 November 2009, 20:44
|
Activiteit Berichten: 222 Lid sinds: 10 Oct 2009 |
Tjonge jonge jonge een andere aanbieder zoeken omdat mijnkpn een paar dagen eruit ligt. Neem je IPB voor mijnkpn of voor de telefonie/internet? Excuses werd al aangeboden op de website zelf. Mail sturen naar bijna een miljoen+ email accounts om dit probleem is pure spam. Veel mensen willen deze spam niet hebben. Gaan mensen daar vervolgens weer over klagen. Is ook nooit goed. Btw probleem is opgelost ik kan weer gewoon inloggen. |
|
|
JanB |
Geplaatst op 13 January 2010, 13:23
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 26 Sep 2009 |
@SirPeter .Omdat mijn KPN er een paar dagen uitligt? Ruim 3 maanden geleden maakte hier melding over de vernieuwde webomgeving. Van de helpdesk kreeg ik een antwoord dat het tijdelijk was en dat ik maar moest proberen via http://csc.maranello.planet.nl moest proberen in te loggen. Dat moet nu dus nog steeds. Maar ook maranella werkt niet feilloos. Probeer je een emailadres (alias te verwijderen dan gooit maranello gewoon ook je emailaccount weg. Of dat het gevolg is van de hierboven al eerder vermelde veelvuldig voorkomende server errors weet ik niet. Het was in ieder geval wel het volgende scherm wat ik kreeg. Maar wel volgde er een mail van KPN: "U hebt aan ons doorgegeven dat u een of meerdere opties van uw internetabonnement wilt uitzetten. In deze mail informeren wij u daarover. De volgende optie(s) hebben wij per direct voor u uitgezet: Gratis E-mail Vragen? Als u nog vragen hebt dan kunt u deze via www.kpn.com stellen. Spreekt u liever een van onze medewerkers van de KlantenService, belt u dan telefoonnummer 0900-0244 (€ 0,10 per minuut). De KlantenService is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 22.00 uur. Met vriendelijke groet, KPN" Dus nu mag ik voor hun stommiteiten voor 10 cent per minuut in de wacht gaan hangen voor iets wat ze toch niet willen herstellen. Balen is het in ieder geval wel. |
|
|
sygys |
Geplaatst op 13 January 2010, 14:08
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 13 Jan 2010 |
mijn kpn is een regel rechte ramp. het duurt echt gigantisch lang om gegevens binnen te halen! ik heb de nieuwste internet explorer en een core i7 computer met 100 mbit verbinding. Wordt eens tijd dat ze die website eens goed in elkaar zetten. die "doe meer" knoppen hebben bij mij nooit gewerkt! |
|
|
KPNwebcare1 |
Geplaatst op 14 January 2010, 12:18
|
Official van KPN Berichten: 158 Lid sinds: 21 Jan 2009 |
Er zijn een aantal onderhouds werkzaamheden aan de gang en nog in de planning, het klopt dus dat het "Mijn KPN" gedeelte nu erg traag is. |
|
|
Melanie |
Geplaatst op 18 February 2010, 10:04
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 18 Feb 2010 |
Nou! Na de laatste reactie is het ondertussen alweer een maand verder en MijnKpn werkt nog steeds niet naat behoren! Het grootste deel van de keren kan ik GEEN rekeningen downloaden (blijft gewoon hangen) en de knoppen 'meer' en 'slimmer' doen het niet (en hebben het ook nog nooit gedaan!!!!). Heel vervelend want ik kan nu niet zien of er nu wél of niet al een internetabonnement is toegevoegd en is ingegaan (telefonisch aangevraagd maar...). Kan ik weer gaan bellen met klantenservice á 10 ct. p.m.. Waarom is dit nu nog steeds niet op orde?????????? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe omgeving Mijn KPN', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. | KPN Glasvezel diensten | : 7 | 28 Apr 2018 |
Nieuwe KPN app slecht?! | Programma aanbod | : 2 | 30 Oct 2016 |
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje | Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ | : 2 | 21 Oct 2016 |
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet | Helpdesk | : 2 | 13 Jun 2016 |
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte | KPN Glasvezel diensten | : 7 | 13 Mar 2016 |
Advertentie