obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Downloadsnelheid van Spotnet
rdvanbijlevelt
Hallo ik ben een nieuwe gebruiker van dit forum. Kan iemand mij vertellen waarom de downloadsnelheid via KPN veel lager is dan bij een paysurfer (zoals b.v. EWEKA) ?
Ik heb een experiabox ZXV10 H220N met een glasvezelaansluiting en een 100 Mb up -en downloadsnelheid. Bij EWEKA is de snelheid 9,6 Mb (x8= 76,8 Mb) en bij KPN haal ik hooguit 1 Mb.
Ik heb deze vraag gesteld bij klantenservice van KPN en ik werd verwezen naar dit forum. Op de experiabox zijn TV, PC, Telefoon en via een splitter ook nog een bluerayspeler aangesloten met internet mogelijkheden.
Bij klantenservice werd mij verteld, dat ik misschien meer poorten moet openzetten. Ik weet alleen niet hoe ik dit moet doen. Verder is alles bedraad met cat6 kabels en alles werkt perfect, alleen op de downloadsnelheid na. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Bij voorbaat dank.
 
KaPteiN
KPN beperkt de downloadsnelheid van zijn nieuwsserver, dat is goedkoper.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
jeroen3
Maximaal 3 connecties met een gecombineerde totaaltraagheid van 8 Mb.
Vergeet ook de 15 dagen retentie niet.
 
rdvanbijlevelt
Bedankt voor de reacties, al zeg ik dit wel wat laat. Ik kan dus net zo goed naar 50Mb downloadsnelheid teruggaan, als je geen payserver gebruikt. Scheelt weer 11 euro in de maand. De downloadsnelheid is dan max. 700 Kb, in vergelijking met 1 tot 1,2 Mb met een 100Mb verbinding. Leve de KPN.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Downloadsnelheid van Spotnet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
downloadsnelheid Algemeen : 1 13 feb 2012
Nieuw up- en downloadsnelheid Snelheid : 2 07 feb 2012
spotnet Usenet : 2 21 jan 2012
downloadsnelheid Algemeen : 9 01 apr 2011
Trage downloadsnelheid Snelheid : 6 01 nov 2010
Advertentie