Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
Downloadsnelheid van Spotnet
|
|
rdvanbijlevelt |
Geplaatst op 26 October 2012, 21:16
|
Activiteit » Lochem » 7241HC » Alles-in-1 Standaard » Interactieve TV Berichten: 2 Lid sinds: 26 Oct 2012 |
Hallo ik ben een nieuwe gebruiker van dit forum. Kan iemand mij vertellen waarom de downloadsnelheid via KPN veel lager is dan bij een paysurfer (zoals b.v. EWEKA) ? Ik heb een experiabox ZXV10 H220N met een glasvezelaansluiting en een 100 Mb up -en downloadsnelheid. Bij EWEKA is de snelheid 9,6 Mb (x8= 76,8 Mb) en bij KPN haal ik hooguit 1 Mb. Ik heb deze vraag gesteld bij klantenservice van KPN en ik werd verwezen naar dit forum. Op de experiabox zijn TV, PC, Telefoon en via een splitter ook nog een bluerayspeler aangesloten met internet mogelijkheden. Bij klantenservice werd mij verteld, dat ik misschien meer poorten moet openzetten. Ik weet alleen niet hoe ik dit moet doen. Verder is alles bedraad met cat6 kabels en alles werkt perfect, alleen op de downloadsnelheid na. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Bij voorbaat dank. |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 27 October 2012, 12:02
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 484 Lid sinds: 15 Apr 2007 |
KPN beperkt de downloadsnelheid van zijn nieuwsserver, dat is goedkoper.
|
|
|
jeroen3 |
Geplaatst op 28 October 2012, 12:11
|
Expert » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox ZTE » Interactieve TV Berichten: 321 Lid sinds: 15 May 2010 |
Maximaal 3 connecties met een gecombineerde totaaltraagheid van 8 Mb. Vergeet ook de 15 dagen retentie niet. |
|
|
rdvanbijlevelt |
Geplaatst op 04 November 2012, 11:47
|
Activiteit » Lochem » 7241HC » Alles-in-1 Standaard » Interactieve TV Berichten: 2 Lid sinds: 26 Oct 2012 |
Bedankt voor de reacties, al zeg ik dit wel wat laat. Ik kan dus net zo goed naar 50Mb downloadsnelheid teruggaan, als je geen payserver gebruikt. Scheelt weer 11 euro in de maand. De downloadsnelheid is dan max. 700 Kb, in vergelijking met 1 tot 1,2 Mb met een 100Mb verbinding. Leve de KPN. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Downloadsnelheid van Spotnet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
downloadsnelheid | Algemeen | : 1 | 13 Feb 2012 |
Nieuw up- en downloadsnelheid | Snelheid | : 2 | 07 Feb 2012 |
spotnet | Usenet | : 2 | 21 Jan 2012 |
downloadsnelheid | Algemeen | : 9 | 01 Apr 2011 |
Trage downloadsnelheid | Snelheid | : 6 | 01 Nov 2010 |
Advertentie