Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Arcadyan ARV7519 DHCP client log
Jan77
ik ben sinds kort de (nog wat minder gelukkige) gebruiker van deze Experia Box met firmware 01.01.119.
ik heb na veel inspanning alles werkend gekregen, incl de koppeling naar enkele IP camera's.
Het valt me op dat de Experia onder START LAN niet alle aangesloten IP adressen laat zien. in mijn geval alleen het IP adres van mijn laptop en mijn Blackberry, maar niet het IPadres van mijn laptop als ik deze bedraad aansluit en evenmin de IPadressen van de camera's als ik deze bedraad of wireless aansluit.
Dat is heel hinderlijk omdat je op deze manier geen idee hebt van het IP adres dat door de router aan een nieuw aangesloten apparaat is uitgereikt.
Bij alle andere routers die ik tot nu toe gebruikt heb was dit wel het geval.

Kan iemand me helpen om ervoor te zorgen dat de Experia wel de uitgegeven IP adressen laat zien, liefst met de bijbehorende mac gegevens. ?

Jan

jeroen3
Alle IP's & MAC's van DHCP Leases en DHCP Bindings zouden zichtbaar moeten zijn in het overzicht.

Weet je zeker dat je laptop een DHCP (automatisch) adres krijgt, ipv een static lease die ingesteld is in de laptop?

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arcadyan ARV7519 DHCP client log', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers : 23 13 Jun 2018
LAN range en DHCP Experia V10 Hardware instellingen : 1 12 Jan 2016
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 Jun 2015
iRadio via AV Receiver met UTP gekoopeld aan eXperia Arcadyan box KPN Glasvezel diensten : 10 05 Oct 2014
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi : 1 04 Sep 2014
Advertentie