Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
Digitenne klacht
|
|
BillClinton |
Geplaatst op 07 February 2012, 10:50
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 07 Feb 2012 |
Reeds enkele jaren hebben wij een abonnement op Digitenne. Toen de zendmast in Smilde op 15 juli 2011 omviel, hadden wij (woonachtig in Emmen) geen signaal meer. Ter compensatie daarvan kregen we kort daarna televisie via het Internet (XS4ALL) door KPN aangeboden. Dit vonden wij een redelijk alternatief en hebben van het aanbod gebruik gemaakt. In december 2011 werd echter ook de televisie via het internet zonder kennisgeving abrupt door KPN afgekoppeld en kregen we dus helemaal geen signaal meer. Omdat KPN in gebreke blijft voor wat betreft het leveren van welk signaal dan ook, zien wij geen reden meer om hiervoor te betalen. Daarom hebben we de automatische incasso van het abonnementsgeld in december laten terugboeken. Ik heb op 5 januari 2012 een klacht bij KPN ingediend. KPN bleef ons echter bestoken met aanmaningen, die we uiteraard niet hebben betaald. Vanmorgen ben ik gebeld door een medewerkster van KPN. Als we geen Digitenne meer wilden, moesten we (volgens haar) eerst opzeggen. Om gek van te worden. KPN koppelt je af en levert niets meer en dan moet de klant opzeggen om er van af te komen. Ik heb KPN de absurditeit van deze gang van zaken helaas niet kunnen uitleggen. Weer een negatieve ervaring met KPN, helaas .... |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitenne klacht', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Digitenne | Algemeen | : 2 | 22 Nov 2016 |
EPG Digitenne loopt achter | KPN Televisie Storing | : 2 | 29 Jan 2016 |
Geluid niet stabiel bij digitenne | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 2 | 21 Dec 2015 |
klacht indienen | Algemeen | : 2 | 16 May 2015 |
digitenne | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 4 | 14 Mar 2015 |
Advertentie